Olen tilannut Soneran sivuilta laajakaista liittymän.
Sain liittymästä 170€ "vakuusmaksun" ja maksoin sen, mutta laajakaistaa ei vain kuulu eikä näy.
Minusta hieman nopeampaa toimintaa voisi olla tai ainakin jonkinlainen seuranta asialle. Omilta sivuilta en näe tilanneeni edes koko liittymää.
Toivottavasti asia on hoidossa eikä unohtunut sillä olisi kurjaa maksaa 170€ turhaan palvelusta jota ei edes omista.
A
Hei Ruskalehti,
Sinua on yritetty tavoitella Asiakaspalvelustamme koskien tilausta, mutta emme ole tavoittaneet sinua. Soita tai varaa aika, niin pääsemme tarkistamaan tilaustasi.
Sinua on yritetty tavoitella Asiakaspalvelustamme koskien tilausta, mutta emme ole tavoittaneet sinua. Soita tai varaa aika, niin pääsemme tarkistamaan tilaustasi.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.