Puuttuva toimitus, VDSL2 modeemi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei

Tilasimme taloyhtiön sonera valokuitu laajakaistan (2mbit/s) ja se aktivoitui 1.7.2013. Tarkoitukseen vaadittua modeemia ei kuitenkaan ole vielä toimitettu. Mikä on laitteen toimituksen tilanne?

3 kommenttia

Hei valtjo

Korjaisitko liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin ilman väliviivaa ( - ) esim. 346123456. Voisin sitten vilkaista modeemilaitteesi tilannetta ja ilmoitella sinulle tarkemmin!
Antti- kirjoitti:
Hei valtjo

Korjaisitko liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin ilman väliviivaa ( - ) esim. 346123456. Voisin sitten vilkaista modeemilaitteesi tilannetta ja ilmoitella sinulle tarkemmin!


Nyt on päivitetty asiakasmnumero
Hei valtjo

Vilkaisin tietojasi ja en löytänyt modeemille tilausta ollenkaan? Olitko tilannut modeemin erillisellä maksulla vai miten olit asiasta sopinut? Taloyhtiön tarjoamaan ilmaiseen 2 megan sopimukseen ei välttämättä aina automaattisesti kuulu ilmaista modeemia, joten sen joutuu tilaamaan erikseen. Soittelisitko meidän asiakaspalveluun niin selvitellään asiaa?

Vastaa