Skip to main content

Puuttuvat tunnukset missä luuraa

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi

Kotiviihde asennettu 31.5/1.6 meille.

Pääsin laittamaan digiboxin kiinni vasta eilen 8.6-9.6 yöllä.

vaan ei ole tunnuksia kännykässä eikä sähköpostissa.

Eka vapaa puhelin aikateillä keskiviikkona 12.6 klo 17.40

Jos täältä saisi vastauksen tai tunnarit vähän nopeammin.

P.s. Huoltokatko liittymähallinnassa eikä tietoa koska loppuu............... :(

9 kommenttia

  • June 10, 2013
Moi MUviihde,
Näyttäisi siltä että tunnukset olisi lähetetty postitse toukokuun puolella mutta jostain kumman syystä eivät siis ole tulleet perille :O
Laitoin tulemaan uudet tunnukset tekstarilla, tulihan perille? Ne ovat nyt voimassaolevat tunnukset, jos postitse lähetetyt jostain putkahtaa vielä niin ne voi hävittää.

  • June 10, 2013
Hei
Tekstarit tuli perille, mutta onko tietoa koska saattaisi tulla kytkentä ilmoitus.
Digiboksin verkkoportin valojen mukaan liikenne on kova.

  • June 11, 2013
Moi vielä MUviihde,
Kytkentä on tehty jo tuolloin 31.5, tästä ei enää olisi tulossa ilmoitusta. Vai ymmärsinköhän kysymyksesi nyt ihan oikein?

  • June 16, 2013
Hei Mia.

Ymmärsit kysymyksen oikein ja sain digiboksin pelittämään.

Nyt (15.6) ilmeni uusi ongelma.

Avatessani digiboxia oli näytössä ilmoitus " uusi softa tarjolla" ja vaihtoehdot asenna nyt tai myöhemmin.
No, menin sitten asentamaan uuden softan , jonka jälkeen kone käynnistyi uudestaa ja kappas minulle toimitetut tunnarit ei enänn toimineetkaan.

Siis hyvästi video ilta.

Konfiguroin, eli siis resetoin molemmat asetukset ilman tulosta.
edelleen kone kysyy tunnareita, eikä hyväksy vanhoja.

Ilmeisesti laitteen voi päivittää tai jotain ,vain kun on mahdollisuus olla yhteydessä asiakaspalveluun.
Tosin minä käyn töissä enkä tee ihan lyhyttä päivää, joten edellämainittu ei ole mahdollista.

Kaipaisin vähän järkeä tai riittävän asiantuntijan opastusta mitä voi ja kannattaa laitteen kanssa tehdä.

Itse asennan ja ohjelmoin teollisuuden ja julkisten tilojen sähköjärjestelmiä, joten ymmärrystä luulisi aiheeseen olevan.

T. MU

  • June 17, 2013
Hei MUviihde

Viihteen tunnusten kanssa on ollut pientä ongelmaa viime aikoina. Lähetin sinulle tunnukset uudelleen hetki sitten. Täsmäävätkö tunnukset edellisten kanssa? Voitko kokeilla syöttää tunnuksia uudelleen?

Uskoisin että siellä päässä asetukset ja kytkennät ovat kunnossa.

  • June 17, 2013
Hei TAAS.

Tunnarit toimi ihan hyvin vaan eivät vanhat pin1 ja pin2.

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK.

Pro:ta peliin.

  • June 18, 2013
Hei MUviihde!

Lähetin sinulle uudet pin-koodit. Tulihan tekstiviesti perille?

  • June 18, 2013
Joo tuli vaan onnistuin eilen saamaan liittymänhallinnasta toimivat koodit vaikka sivuilla väitettiin että pin2 muuttuu vain asiakaspalvelun kautta
Minulle tuli kuitenkin viestissä molemmat?
Teidän tekstiviesteissä on aina maininta ettei salasanaa tule käyttää ilman eri ilmoitusta käyttöön otosta.
Ei oo tullut minulle koskaan näissä tilanteissa.
Pitäiskö kuitenkin odottaa jos vaikka sattuisi tulemaan?

  • June 19, 2013
MUviihde: Jos nyt ymmärsin oikein, mitä tarkoitat, niin voit huoletta käyttää saamiasi PIN koodeja ja salasanaa, ilman erillistä ilmoitusta.
Aurinkoista Juhannusta sinne :)