Hei!
Olen tehnyt teidän kanssa laajakaista-sopimuksen ja
Minä joudun maksamaan 100 euroa vakuusmaksua joka käytetään kuukausieriin ja
tämän vuoksi pyydän teitä laittamaan minulle sopimuksen meilinä,kirjeen lisäksi
osoiteeseen:
xxxxxxxxxxxxxx (Sähköpostiosoite poistettu / ylläpito)
Jotta luettuani sen saan yhteyden nopeammin auki sillä olen invalidi ja minun olisi
huomenna mahdollista käydä osuuspankissa hoitamassa vakuus eli saisin liittymän auki monta päivää ennemmin auki.
Kiittäen
Vesa Venäläinen
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin asiakaspalvelumme voi tarkistaa varmasti oikean, liittymäkohtaisen sopimuksen tilanteen ja mikäli mahdollista, lähettää tiedot sähköpostiisi.
Puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.