Skip to main content

Qualcomm PC Card Flash-ODM ja Windows 7 tuki

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Moi,

Minulla on kotona vanhassa läppärissä Qualcomm PC Card Flash-ODM, joka toimii hyvin. Olen päivittämässä tuota ikäloppua konetta uudempaan ja olisin tiedustellut, onko tuolle kortille ajuria Windows 7:aan (32/64-bit)

http://www.450info.net mukaan tuki löytyy vain vistaan asti.

Terv. Tommi

2 kommenttia

  • October 1, 2010
Sama tieto on meilläkin eli Qualcomm Flash-OFDM PCMCIA-kortille on ajuri Vistalle, mutta ei Windows 7:lle.

Onko kukaan saanut @450-verkon korttimodeemia toimimaan Windows 7:ssä?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • October 3, 2011
Tulleevähän vanhaan ketjuun mutta ajurit löytyy linkin alta.
Win 7 64bit

http://www.lynxnet.fi/index.php/page/paatelaitteet.html