Tietääkö kukaan miksi puhelin kysyy rajoituskoodia ja missä vika?
Otin uuden SIM-kortin DNA:lta pojalleni joka sähläsi Soneran SIM-kotin hylätyksi, DNA:n piti tänään alkaa toimia mutta kun sim-kortti laitettiin puhelimeen niin PIN-koodin jälkeen tuli teksti puhelimen käyttö rajoitettu ja kun siihen pisti ok, seuraava kysymys olikin Rajoituskoodi? Miten pitäisi toimia?
Kokeiltiin samaa toisella puhelimella aivan uudella sellaisella ja sama juttu eli onko vika uudessa SIM.kortissa?
Tiedosta kiitollinen.
Rajoituskoodi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.