Hei.
Olen tilannut ADSL liittymän jonka kytkentä päiväksi ilmoitettiin ja vielä vahvistettiin tekstiviestitse 16.12, vanha liittymäni poistuu käytöstä huomenna eikä ADSL:n kytkentää ole tapahtunut eikä asntajasta kuulunut mitään.
Milloin mahdan saada nettini toimintaan?
Luulisi sen 4 viikkoa riittävän kytkentä ajaksi?
Sivu 1 / 1
Koska kyseessä on yksittäiseen liittymään liittyvä ongelma, tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jotta tapausta voidaan tutkia. Asiakaspalvelun puh. 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Otettu on.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.