Hei!
Olis tälläinen ongelma.
Omistan Edimax 3g-6200 reitittimen ja siinä on kiinni nettitikku,Bandrich c179.
Yhteys toimii,niinkuin nämä nettitikut yleensäkin,vaihtelevasti.
Se varsinainen ongelma on,kun yhteys on vaikkapa yön yli"käyttämättä",niin seuraavalla kerralla kun olis asiaa nettiin,joudun boottaaman reitittimen tai tekemään"quick setup-asennuksen",jompikumpi toimii.Sen jälkeen odottelen n.5 minuuttia ja taas toimii.
Kummassahan laitteessa tämä vika on ja mitäs pitäis tehdä?
Terveisin Jake
[Ratkaistu] Edimax 3g-6200 reititin ei muista asetuksia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.