Skip to main content
terve,

tänään tuli postissa Huawei E1552 -USB-modeemi enkä saa sitä toimimaan. Kun yrittää yhdistää niin se valittaa että "yhteyttä ei voi muodostaa ennen verkon rekisteröintiä"
mitä teen?
Apua ongelmaan kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla samanlainen ongelma. Vika on nähtävästi siinä, että tikku on kytketty jostain syystä vanhalle liittymälle. Minulle toimitetulla uudella liittymällä tämä peli ei anna rekisteröityä, mutta tällä vanhalla se antaa ja tikku toimii. Hienoa Sonera, hyvää työtä! 😃
ennen verkon rekisteröintiä.

on ihka uus tikkumokkula ja tuo vittuilu tulee ruutuun eikä nettiin pääse.
soneran sivuilla oli neuvo soittaa maksulliseen neuvontaan.
soitin ja painoin 1:stä kuten ohjeessa sivulla kerrottiin.
siellä olisi tarjolla ollut kadonnut puk-koodi yms.

sehän mulla ei oo kadoksissa vaan nettiyhteys.

alkuminuutit soneran kanssa on todella "positiivisia".
onneks on toimiva entinen nettiyhteys. mokkula lentää kohta kaaressa takaisin ellei neuvoa ala löytyä.
kehua kyllä muistan sonteraa kaikille tutuille jo tällä kokemuksella.

siis vastaus otsikon ongelmaan, kiitos.
tuossa annettu puhelinnumero ei anna asiaan vastausta. sieltä annettais kadonnut puk-koodi yms.
perkele sentään. voisko aloittaja kertoa miten ongelma ratkesi ? vaikka aikaa tuosta on jo kulunut.
visa: Vikapäivystys on avoinna arkisin klo 8-20 sekä lauantaisin klo 9-16.30. Vikapalveluun kannattaa siis soittaa näiden aikojen puitteissa. Voit jättää yhteydenottopyynnön myös Omien sivujen lomakkeella, mikäli sinulla on tunnukset palveluun.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
ratkaisu löytyi.

soittamalla virka-aikaan maksulliseen soneran neuvontaan, paljastui, että sonera oli unohtanut aktivoida ? sim-kortin/mokkulan.

puhelimitse siihen tarvittiin nyt sim-kortissa oleva koodi ja mokkulan kupeessa oleva koodi.
ja siis soitto. ja ihmettelyy ennen sitä. ja myöskin jälkeen.
Ei siinä mitään ihmettelmistä ole.
Niin Sonera unohti aktivoida minunkin liittymäni syyskuun puolivälissä. Toisen puhelinsoiton jälkeen se oli aktivoitu. Kolmannen puhelinsoiton jälkeen avattiin datasiirto-toiminto. Sen jälkeen alkoi tuntematon ihminen kirjoitella mulle tekstiviestejä. Väitti olevansa äitini, mutta nimi ei täsmännyt.

Em. sählingin johdosta Sonera lupasi vielä lokakuun ilmaiseksi, mutta 24 euron lasku tuli aikaväliltä 1.9.-31.10., vaikka nousin paketin postista 21.9.2009. Tästä täytyy varmaan soittaa taas. Ennen 25.9. en saanut bittiä kulkemaan.

Vastaa