Saimme laajakaistan mukana IPTV motorola 1903 mallisen boksin jolla pitäisi saada KOTI-TV toimimaan ja näkymään.
Kytkin boksin ja kaapelit ohjeiden mukaisesti, ADSL boksissa on erikseen IPTV paikka johon luonnollisesti kytkin digiboksin kiinni, otin tietokoneen irti jotta varmasti saa kaiken kaistan käyttöön., latasi ilmeisesti päivitykset (vihreet pallot) ja kirjauduin normaalisti sisään.
Kokeilin BBC kanavaa, kuva pätki n.3 sekunnin ajan ja sit meni pimeäksi ja soneran valikko ilmestyi. Sama toistui kaikilla kanavilla ja jopa vuokrasin elokuvan joka ei toiminut.
Kaistana on 10/2 ( 8kk Upload toiminut 70kt/s eli reilusta alle puolet "ilmoitetusta nopeudesta kun sen pitäisi olla se 200kt ja rapiat. Mutta tuskimpa itse ongelma on tästä kyse?)
En oikein löytänyt mistään vastauksia että onko kyseinen 10mb netti riittämätön KOTI-TV palveluihin? Vaikka ilmoititte että sen saa mukaan kaikkiin extra adsl yhteyksiin, jopa 1mb, joka olisi hiukan outoa jos edes 10mb netti ei riitä..
Missä vika, mitä tehdä ?
Toinen asia ihmetyttää että missä spotify premium tunnukset? "
Palvelun käyttö edellyttää ohjelmiston asennusta tietokoneellesi. Saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää Sonera Spotify Premium -käyttäjätunnukset, ohjelman latauslinkin ja asennusohjeen."
luki sähköpostissa mutta ei kyseistä postia ole koskaan saapunut. 26.7 saatu s.posti.
Sivu 1 / 1
Liittymäsi Koti TV:n toimintaan vaikuttaa palvelussa oleva vika, joka on jatkunut viime viikonlopusta lähtien. Korjaustoimenpiteistä huolimatta vika on toistunut. Oireena on kuvan katkominen ja Motorola-digiboxin buuttailu.
Kannattaa varmistaa että ADSL-modeemisi käyttää yhteyteen ADSL-standardia Annex M eli ITU G.992.5. Muilla ADSL-standardeilla ei lähtevän datan 2 Mbit/s nopeus ole mahdollinen, vaan nopeus jää noin 1 Mbit/s tasolle. Jos modeemi ei automaattisesti ota asetusta käyttöön, on ADSL-standardi on määriteltävissä modeemin hallinnan kautta.
Ellei Spotify Premiun - tunnukset ole tulleet sähköpostiin, ota yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka palvelupyyntölomakkeella ja pyydä tunnuksia. Asia hoituu myös soittamalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa varmistaa että ADSL-modeemisi käyttää yhteyteen ADSL-standardia Annex M eli ITU G.992.5. Muilla ADSL-standardeilla ei lähtevän datan 2 Mbit/s nopeus ole mahdollinen, vaan nopeus jää noin 1 Mbit/s tasolle. Jos modeemi ei automaattisesti ota asetusta käyttöön, on ADSL-standardi on määriteltävissä modeemin hallinnan kautta.
Ellei Spotify Premiun - tunnukset ole tulleet sähköpostiin, ota yhteyttä Asiakaspalveluun vaikka palvelupyyntölomakkeella ja pyydä tunnuksia. Asia hoituu myös soittamalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sain korjattua ongelman, tosin että arvoksi piti pistää ADSL 2+ eikä Annex M/Annex M+.
Kiitoksia avusta!
Kiitoksia avusta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.