Hei, en jaksa tarkemmin metsästää vikapalvelun puhelinnumeroa/e-mailia, joten pistän viestin tänne ja toivon että se välitetään oikeaan paikkaan.
Ongelma on siis tämä: jos käyttää Internet Exploreria ja koneeseen on asennettuna uudehko Java-versio, kone heittää "JScript käännösvirhe: tarvitaan ')'" -ilmoituksen aina applettia käynnistettäessä. Tuohon on syynä ilmeisesti Soneran WPAD-tiedostossa (http://wpad.dsl.inet.fi/wpad.dat) oleva kirjoitusvirhe:
if ((isPlainHostName(host))
tuossa on jäänyt yhdet sulut auki.
Tarpeetonta lienee sanoa, että toivon tämän ongelman ratkeavan pian, sillä väliaikaisratkaisu ("automaattinen asetusten haku"-option kytkeminen pois päältä kaikilta IE:n käyttäjiltä) ei ole käytännöllinen.
Ratkaistu: Kirjoitusvirhe WPAD-tiedostossa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.