toi streami tuntuu pätkivän tällä hetkellä melkein jokaisella maksukanavalla,samoin ton history channelin tiedot on taas väärät ja eilen jopa showtimen ohjelmatiedot oli väärät.
esim tällä hetkellä 10:04
09:55-10:50 mega movers
10:00-10:55 man moment machine
10:50-11:40 battle stations
10:55-11:50 mega movers
11:40-12:30 warriors
:D
Sivu 1 / 1
Tällä hetkellä History Channel ja Showtime -kanavan ohjelmatiedot näkyivät normaalisti Kaapeli-TV -verkkomme testilaitteistolla. Jos havaitset kuitenkin vielä ohjelmatiedoissa puutteita Koti TV -palvelussasi, sinun kannattaa ilmoittaa asiasta vikapalveluumme.
Samoin kanavien pätkinnästä kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme, jos esimerkiksi laitteiden uudelleen käynnistys ei ole auttanut ongelmaan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Samoin kanavien pätkinnästä kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme, jos esimerkiksi laitteiden uudelleen käynnistys ei ole auttanut ongelmaan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Aika outoa jos teillä näkyy noi ajat milloin ohjelma alkaa oikein jä itselläni ei näy?.Kysehän on siis Koti TV:stä ei kaapeli-tv:stä
Eli tällä hetkellä 11:38
10:50-11:40 Battle 360
10:55-11:50 The battle for rome
11:40-12:30 Battles B.C
eli toi näyttää kahta eri ohjelma tietoa samaan aikaan.Boxi on 1910-9 ei 1903.Tällä hetkellä näkyy Battles B.C(11:58).
Eli tällä hetkellä 11:38
10:50-11:40 Battle 360
10:55-11:50 The battle for rome
11:40-12:30 Battles B.C
eli toi näyttää kahta eri ohjelma tietoa samaan aikaan.Boxi on 1910-9 ei 1903.Tällä hetkellä näkyy Battles B.C(11:58).
Selvitimme asiaa vielä tarkemmin ja pääsin testaamaan asiaa myös Koti TV -palvelun kautta. Havaittiin, että History Channel -kanavan ohjelmatiedoissa on tällä hetkellä ylimääräisiä ohjelmatietoja oikeiden ohjelmatietojen lisäksi. Kaapeli-TV -verkkomme puolella vastaavaa ongelmaa ei ole havaittu. Asia on selvityksessämme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Koti-TV -palvelun History Channel -maksukanavan ohjelmatiedoissa havaitut virheet on korjattu. Korjaus oli tapahtunut tietojemme mukaan jo muutamia päiviä sitten.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.