Hei,
Laajakaista-tv ei edelleenkään toimi. Onko koko palvelu alhaalla vai koskeeko vika vain itseäni? Ollut nyt kolme päivää mykkä.
Tympii...
JK
Sivu 1 / 1
Se käyttöliittymä on vähän uudistunut joten se boxi pitää käynnistää uudestaan(eli virrat kokonaan boxista pois).Ainakaan itselläni ei defaulttina hdmi out ollut päällä vaan se piti laittaa boxin configista päälle(eli virta pois,takaisin päälle->info näppäin pohjassa jolloin pitäisi tulla setup ruutu josta video->hdmi on yms).
cedini: Tiedossamme ei ole että Laajakaista TV -palvelussa olisi ollut ainakaan mitään yleistä ongelmaa.
Käyttäjän Mickey luettelemia toimenpiteitä kannattaa kokeilla. Jos niistä ei ole apua, voit jättää palvelusta vikailmoituksen esimerkiksi Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Käyttäjän Mickey luettelemia toimenpiteitä kannattaa kokeilla. Jos niistä ei ole apua, voit jättää palvelusta vikailmoituksen esimerkiksi Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ei toimi täälläkään laajakaistaTV. eilen illalla pimeni. Onko muilla samanlaista ongelmaa? Eikä uudelleenkäynnistelyt mitään auta.
Soitin vikapalveluun missä arveltiin päivitysvikaa. Tuntuu että Soneralla on jotain pahasti pielessä jos päivityksillä saadaan boksit pimeäksi.
Ihmetyttää myös, että häiriötiedotteissa ei lue mitään asiasta. Voihan olla että vika koskee vain meikäläistä, mutta enpä usko.
Tekninen kysymys Soneralle: Saatteko te automaattisen tiedon silloin kun asiakkaan TV pimenee näin että boksi ei saa itseään ladattua? Tekniikan osalta sen luulisi olevan mahdollista, teillä pitäisi lokeissa näkyä että laite ei ole saanut jotain ladattua. Kun tämä on teknisesti mahdollista niin miksi asiakas joutuu soittelemaan teillepäin? Minusta homman pitäiis mennä niinpäin että jos boksini menee nurin, sonera saa siitä automaattisen tiedon, ja lähettäisi minulle tekstiviestin että asia on tiedossa ja se korjataan.
Miltäs kuulostais tällänen ihan oikea asiakaspalvelu?
Soitin vikapalveluun missä arveltiin päivitysvikaa. Tuntuu että Soneralla on jotain pahasti pielessä jos päivityksillä saadaan boksit pimeäksi.
Ihmetyttää myös, että häiriötiedotteissa ei lue mitään asiasta. Voihan olla että vika koskee vain meikäläistä, mutta enpä usko.
Tekninen kysymys Soneralle: Saatteko te automaattisen tiedon silloin kun asiakkaan TV pimenee näin että boksi ei saa itseään ladattua? Tekniikan osalta sen luulisi olevan mahdollista, teillä pitäisi lokeissa näkyä että laite ei ole saanut jotain ladattua. Kun tämä on teknisesti mahdollista niin miksi asiakas joutuu soittelemaan teillepäin? Minusta homman pitäiis mennä niinpäin että jos boksini menee nurin, sonera saa siitä automaattisen tiedon, ja lähettäisi minulle tekstiviestin että asia on tiedossa ja se korjataan.
Miltäs kuulostais tällänen ihan oikea asiakaspalvelu?
Huomenix
Täällä on ihan sama vika kun sinullakin.
Ei tosin poksahtanut päivityksen jälkeen heti, vaan muutamia päiviä (ehkä 1 viikko) sen jälkeen.
Eilen tein vikailmoituksen, kun ei mikään ohjeissa neuvottu toimenpide auttanut.
Sen sijaan nettiyhteys Thomson TG784 modemilla toimii ilman ongelmia.
Olisiko näin, että päivitys olisi syypää tähän, kun ennen sitä toimi ei loistavasti, mutta hyvin.
Täällä on ihan sama vika kun sinullakin.
Ei tosin poksahtanut päivityksen jälkeen heti, vaan muutamia päiviä (ehkä 1 viikko) sen jälkeen.
Eilen tein vikailmoituksen, kun ei mikään ohjeissa neuvottu toimenpide auttanut.
Sen sijaan nettiyhteys Thomson TG784 modemilla toimii ilman ongelmia.
Olisiko näin, että päivitys olisi syypää tähän, kun ennen sitä toimi ei loistavasti, mutta hyvin.
Tällä hetkellä Sonera Laajakaista TV -palvelussa on havaittu vikatilannetta, joka vaikuttaa osaan Laajakaista TV -asiakkaista. Ongelman syytä selvitetään.
Vaikka asia on selvityksessä, ongelmasta kannattaa jättää vikailmoitus 0206 90101 (pvm/mpm) vianrajausautomaattimme tai vikailmoituslomakkeemme kautta. Tehty vikailmoitus auttaa vikapalveluamme ongelman rajaamisessa ja asiakas saa tehdystä vikailmoituksesta kuittauksen sen jälkeen, kun ongelma on tutkittu.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vaikka asia on selvityksessä, ongelmasta kannattaa jättää vikailmoitus 0206 90101 (pvm/mpm) vianrajausautomaattimme tai vikailmoituslomakkeemme kautta. Tehty vikailmoitus auttaa vikapalveluamme ongelman rajaamisessa ja asiakas saa tehdystä vikailmoituksesta kuittauksen sen jälkeen, kun ongelma on tutkittu.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
siili kirjoitti:
Tekninen kysymys Soneralle: Saatteko te automaattisen tiedon silloin kun asiakkaan TV pimenee näin että boksi ei saa itseään ladattua? Tekniikan osalta sen luulisi olevan mahdollista, teillä pitäisi lokeissa näkyä että laite ei ole saanut jotain ladattua. Kun tämä on teknisesti mahdollista niin miksi asiakas joutuu soittelemaan teillepäin? Minusta homman pitäiis mennä niinpäin että jos boksini menee nurin, sonera saa siitä automaattisen tiedon, ja lähettäisi minulle tekstiviestin että asia on tiedossa ja se korjataan.
Miltäs kuulostais tällänen ihan oikea asiakaspalvelu?
Yksittäisen Sonera Laajakaista -liittymän tai -palvelun ongelmatilanteesta ei lähde automaattisesti tietoa vikapalveluumme, joten asiakkaan kannattaa tehdä liittymästä vikailmoitus, jotta ongelma tulee tietoomme.
Tässä tapauksessa Laajakaista TV -palvelussa on havaittu yleistä ongelmatilannetta, joka on selvityksessämme. Ongelman rajaamiseksi ja vianselvityksen nopeuttamiseksi, asiasta kannattaa jättää kuitenkin vikailmoitus.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tämä ongelma on tietojemme mukaan korjattu 30.11.2009 aikana.
Mikäli häiriötä on kuitenkin yhä jatkunut tämän päivän jälkeenkin, kannattaa Laajakaista TV -laitteista irrottaa hetkeksi virtajohdot ja testata palvelua uudeelleen. Jos ongelma yhä jatkuu, asiasta kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Mikäli häiriötä on kuitenkin yhä jatkunut tämän päivän jälkeenkin, kannattaa Laajakaista TV -laitteista irrottaa hetkeksi virtajohdot ja testata palvelua uudeelleen. Jos ongelma yhä jatkuu, asiasta kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.