Ongelma: Outlook Express, saapuvan mailin palvelin ns. muualla. Vaimon Outlook, itse en koske vapaaehtoisesti pitkällä tikullakaan. Ja vaimon oma saapuvan postin palvelin. - Itsellä sama juttu eli saapuvan mailin palvelin on "muualla", mutta Thunderbird hoitaa liittymän käyttöönoton jälkeen niin lähtevät kuin saapuvat mailit just fine.
Mitä kaikkia asetuksia ja missä kohtaa Outlook Expressissä pitää asetella ja mihin asentoihin, että vaimon maili myös lähtee. Nyt vain tulee...
[Ratkaistu] Lähtevä maili ei lähde - asetukset?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.