Skip to main content
Meillä on ollut laajakaistaliittymä nyt kuukauden. Olen monta kertaa yrittänyt luoda toisen s-postiosoitteen netissä (oma sonera palvelussa) mutta aina vain tulee viesti

Tilapäinen häiriö

Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun puh. 0200 17000. Internet- ja Laajakaista-asioissa palvelemme ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia (paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu).


Ok, olen yrittänyt soittaa kyseiseen numeroon nyt yli viikon ajan eikä kukaan vastaa, maksaako jonottaminen myös, toivottavasti ei. Äsken istuin 40 minuuttia puhelimessa ja varmasti monta tuntia olen jonottanut tämän viimeisen viikon aikana. Välillä kuuluu tiedote että voi asioida netissä jne, mutta kun ei nyt onnistu!! Olen myös yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saman palvelun kautta mutta tulee vain sama ilmoitus, aina! Eli voitteko nyt ottaa minuun yhteyttä puhelimitse! Ja toivottavasti kyseinen vika korjaantuu pian.
Emme vastaa palstallamme välitettyihin yhteydenottopyyntöihin, eikä henkilökohtaisia yhteystietoja ole suositeltavaa jättää julkiselle palstallemme. Palstan tarkoitus on toimia mm. yhtenä neuvontavälineenä, josta voi löytää ja kysyä apua erilaisiin tuotteisiimme liittyviin kysymyksiin. Yhteydenottopyyntöjen välityskanavana palsta ei olisi tarkoituksenmukainen.

Sinun on mahdollista lähettää kertomastasi ongelmasta yhteydenottopyyntö asiakaspalveluumme Omien Sivujemme palvelupyyntölomakkeen kautta. Kun olet jättänyt palvelupyynnön, asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä asiasta.

Jos lähetät asiasta viestin asiakaspalveluumme, viestiin kannattaa kirjoittaa myös lisätiedoksi, minkä niminen uusi lisäpostiosoite liittymääsi halutaan luoda.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:

Sinun on mahdollista lähettää kertomastasi ongelmasta yhteydenottopyyntö asiakaspalveluumme Omien Sivujemme palvelupyyntölomakkeen kautta. Kun olet jättänyt palvelupyynnön, asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä asiasta.

Jos lähetät asiasta viestin asiakaspalveluumme, viestiin kannattaa kirjoittaa myös lisätiedoksi, minkä niminen uusi lisäpostiosoite liittymääsi halutaan luoda.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu


Olen yrittänyt, mutta kun tulee sama virheilmoitus!
Siinä tapauksessa kannattaa Omia sivuja kokeilla nyt jollain toisella selaimella, jos palvelupyyntölomakekin antaa samaa virheilmoitusta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vinkistä, mutta nyt on kokeiltu sekä Firefoxilla (3.6.3) että Internet explorerilla (8.0), edelleen sama ilmoitus. Olisi kyllä hyvä olla olemassa jokin sähköpostiosoite mihin tarvittaessa voi lähettää sähköpostia.
Sain vihdoinkin yhteyden asiakaspalveluun (keksin painaa oikeata nappulaa ja pyytää palvelua ruotsiksi). Uusi osoite on luotu ja tunnus ja salasana tulee kuulemma minun sähköpostiosoitteeseeen, ei kuitenkaan vielä ole tullut. (Luulin että olisi tullut heti) Miten kauan voi olettaa että se kestää, seuraavaan arkipäivään vai pitääkö minun ottaa uudestaan yhteyttä?
Minulla on samaa ongelmaa.
Sama häriö ilmoitus tullut jo vähintään viikon,Tilapäinen häiriö!!!


Olen luonut lisäpostilaatikoita ja nyt en näe
mitä olen luonut ja en voi luoda uutta.
Olen unoihtanut yhden sähköpostin salasanani.
En haluais sen saamikseksi maksaa kuten jossain lukee
7.90 €.
Meillä on mahdollisuus jossain määrin auttaa myös asiakas- tai liittymäkohtaisissa asioissa Keskustele ja kysy - palstan kautta, mutta se vaatii että käyttäjätunnuksen profiilissa on kirjoitettuna asiakasnumero (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).

kekes: Käyttäjätunnukselle voi tilata tekstiviestinä uuden salasanan täältä. Palvelu vaatii toimiakseen että käyttäjätunnukselle on Omilla sivuilla määritetty yhteysnumero.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Puhelimessa sanottiin että tunnus ja salasana lähetetään minun sähköpostiosoitteeseen, joten en ole tietenkään vielä määrittänyt mitään numeroita ym siihen. Asiakasnumeroa minulla ei myöskään ole koska en ole saanut ensimmäistäkään laskua. Eli ei ole vielä tullut mitään tietoja minun osoitteeseen.. kauanko tässä kannattaa enää odottaa? Uusi osoite (=lisäpostilaatikko) on käsittääkseni luotu.
Lisäpostilaatikon tunnukset lähetetään kyseisen liittymän pääpostilaatikkoon. Jos yhteydenotostasi asiakaspalveluun on jo useita päiviä, olisi tunnuksien kyllä jo pitänyt saapua. Voi olla että tilaus on jäänyt nyt jotenkin jumiin.

Jos et saa täytettyä palvelupyyntölomaketta Omilla sivuilla, ei liene muuta vaihtoehtoa kuin ottaa uudelleen puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos haluat, voit myös lisätä tietoihisi foorumilla asiakasnumeron tilalle esimerkiksi laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnuksen, jolla voimme tarkistaa tilauksen tilan.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Lisäsin tiedot profiiliin.
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Meillä on mahdollisuus jossain määrin auttaa myös asiakas- tai liittymäkohtaisissa asioissa Keskustele ja kysy - palstan kautta, mutta se vaatii että käyttäjätunnuksen profiilissa on kirjoitettuna asiakasnumero (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).

kekes: Käyttäjätunnukselle voi tilata tekstiviestinä uuden salasanan täältä. Palvelu vaatii toimiakseen että käyttäjätunnukselle on Omilla sivuilla määritetty yhteysnumero.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Vähän vaikeata lisätä asiakasnumeroa kun en ole ikinä sellaista saanut.
Minulla on ilmainen YH-Länsi asuntojen laajakaista,eikä siten minulle tule laskua josta
sen voisin löytää.
Ja kokeilin tuolta tilata uuden salasanan,niin ei sillä pääse
sisään vaikka viesti tulikin.En tiedä mille käyttäjätunnukselle se on sitten
vai mikä näitä riivaa.
Olen nyt tilannut puhelinajan teiltä huomenna klo 10.00
eli odotan soittoa.
lonjes: Asiakasnumerosi ei edelleenkään näy käyttäjätiedoissasi. Voit lisätä sen Omat asetukset -kohdassa Profiili -välilehdellä Asiakasnumero -kenttään. Kenttään voi lisätä ainoastaan numeroita, kirjaimia tai välimerkkejä palvelu ei hyväksy.

Asiakasnumero löytyy esimerkiksi laskusta. Voit lisätä kenttään myös liittymänumerosi ilman välilyöntiä tai -viivaa, esimerkiksi muodossa 33312345.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
No nyt sain asiat kuntoon.
Teiltä tulleen soiton jälkeen
ja tietooni asiakasnumeronikin.
Lisätty tietoihin.
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
lonjes: Asiakasnumerosi ei edelleenkään näy käyttäjätiedoissasi. Voit lisätä sen Omat asetukset -kohdassa Profiili -välilehdellä Asiakasnumero -kenttään. Kenttään voi lisätä ainoastaan numeroita, kirjaimia tai välimerkkejä palvelu ei hyväksy.

Asiakasnumero löytyy esimerkiksi laskusta. Voit lisätä kenttään myös liittymänumerosi ilman välilyöntiä tai -viivaa, esimerkiksi muodossa 33312345.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Äsken pyysit minua laittamaan tunnuksen siihen asiakasnumerolle varattuun kenttään. Ja niin myös tein. Tunnukseeni liittyy tietenkin sekä kirjaimia että numeroita. Ja kuten olen monta kerta sanonut jo tässä ketjussa, en ole saanut vielä asiakasnumeroa. Liittymä on avattu huhtikuun alussa enkä ole saanut vielä laskua. Ihmettelen että samaa asiaa pitää toistaa monta kertaa.

Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Lisäpostilaatikon tunnukset lähetetään kyseisen liittymän pääpostilaatikkoon. Jos yhteydenotostasi asiakaspalveluun on jo useita päiviä, olisi tunnuksien kyllä jo pitänyt saapua. Voi olla että tilaus on jäänyt nyt jotenkin jumiin.

Jos et saa täytettyä palvelupyyntölomaketta Omilla sivuilla, ei liene muuta vaihtoehtoa kuin ottaa uudelleen puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos haluat, voit myös lisätä tietoihisi foorumilla asiakasnumeron tilalle esimerkiksi laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnuksen, jolla voimme tarkistaa tilauksen tilan.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

lonjes: Jos sinulla on tiedossa laajakaistaliittymäsi numero (333- tai 346-alkuinen), voit tallentaa sen asiakasnumeron sijaan. Väliviivaa ei voi käyttää, joten liittymänumero tulee tallentaa muodossa 333123456.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ongelma on vihdoinkin ratkaistu ja tunnukset sekä salasana on toimetettu. Ruotsinkielinen puhelinpalvelu toimii nopeasti ja puhelu meni heti läpi.

Vastaa