Hei,
kotisivuservereillähän cgi on pois käytöstä. Onko servereillä kuitenkin joku cgi-ohjelma, jolla saisi html-lomakkeen post-osion toimimaan. Esim joku mail.cgi tms.
Ratkaistu: Lomake kotisivuille
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.