Skip to main content

Ratkaistu: Lomake kotisivuille

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Hei,

kotisivuservereillähän cgi on pois käytöstä. Onko servereillä kuitenkin joku cgi-ohjelma, jolla saisi html-lomakkeen post-osion toimimaan. Esim joku mail.cgi tms.

2 kommenttia

  • November 20, 2009
Arttu kirjoitti:
Hei,

kotisivuservereillähän cgi on pois käytöstä. Onko servereillä kuitenkin joku cgi-ohjelma, jolla saisi html-lomakkeen post-osion toimimaan. Esim joku mail.cgi tms.


Kirjaudu omille sivuille ja valitse omat kotisivut. Tämän alta löytyy palautelomake, jonka avulla pystyt luomaan tarvittavan toiminnon. Lomake lähettää palautteen sähköpostiin.

  • November 20, 2009
kayttajax kirjoitti:
[quote="Arttu":2y8pgg8d]Hei,

kotisivuservereillähän cgi on pois käytöstä. Onko servereillä kuitenkin joku cgi-ohjelma, jolla saisi html-lomakkeen post-osion toimimaan. Esim joku mail.cgi tms.


Kirjaudu omille sivuille ja valitse omat kotisivut. Tämän alta löytyy palautelomake, jonka avulla pystyt luomaan tarvittavan toiminnon. Lomake lähettää palautteen sähköpostiin.[/quote:2y8pgg8d]

Kiitos - toimii.