Osaako joku tarkasti selittää, että miten Soneran sähköpostipalvelut toimivat, jos niitä käyttää samanaikaisesti tai vuorotellen eri protokollien kanssa? Aihetta on käsitelty ainakin ketjuissa
- Sähköposti ja Nokia E72, ongelma tietokoneella, asetukset, ja
- Outlook toimii lisäpostilaatikossa muttei päälaatikossa.
Toisin sanoen, voiko protokollia käyttää rinnan tai mitä pitää tehdä, jos haluaa vaihtaa POP3-käytön IMAP-käyttöön. Kokeilin poistaa POP3-protokollan mukaisen tilin ja siirtyä käyttämään IMAP-protokollaa Outlookissa samassa koneessa, mutta palvelin antoi virheilmoituksen eikä yhdistänyt ollenkaan. Kokeilin myös vaihtaa salasanaa, mutta sekään ei auttanut. Muistaako palvelin, että millä protokollalla edelliskerralla otettiin yhteys, ja se pitää jotenkin "saada unohtamaan" asia?
Kiitokset jo etukäteen vastauksesta.
Ratkaistu: Protokollien (POP3 ja IMAP) yhteiskäyttö
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.