Skip to main content
Hei!

Mistä voin selvittää minkä sähköpostiosoitteen saan käyttööni, kun tilaamani laajakaistaliittymä aukeaa?

Entä voinko tilata lisäpostilaatikoita (ts. varata sähköpostiosoitteita; liittymään sisältynee useampi kuin yksi laatikko) ennen kuin laajakaistaliittymäni on auennut?
Liittymäni aukeaa muutaman viikon päästä ja vaimoni haluaisi ryhtyä ilmoittamaan sähköpostiosoitteen muuttumisestaan hyvissä ajoin, kuten itsekin mielelläni tekisin.
Toiveen sähköpostiosoitteen muodosta voi esittää liittymää tilattaessa. Jos se on vapaana, tämä sähköpostiosoite luodaan liittymän pääpostilaatikoksi. Tunnusvahvistus lähtee kyllä ennen liittymän toimitusta, yleensä muutaman päivän - viikon kuluttua liittymän tilauksesta.

Lisäpostilaatikoita liittymään ei kuitenkaan voi luoda ennen kuin liittymä on toimitettu.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
"Tunnusvahvistus lähtee kyllä ennen liittymän toimitusta, yleensä muutaman päivän - viikon kuluttua liittymän tilauksesta."

Ei ole kyllä tullut muuta kuin tekstiviesti, että liittymänne avataan silloin ja silloin. Tunnuksista ei ole tietoakaan. Pitäisikö olla huolissaan?

Hankalaa kun tukeakaan ei saa ilman tunnuksia, sähköpostiakaan ei voi lähettää Soneralle.

Ei huvittaisi maksaa puhelimessa jonottamisesta.
Tässä tapauksessa ei liene muuta mahdollisuutta kuin odottaa tunnuksia. Asiakaspalvelustammekaan ei niitä voida manuaalisesti lähettää ennen kuin liittymä on toimittunut.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tunnukset tulivatkin juuri tänään postissa, eli eipä hätää.

Kiitos vastauksista!

Vastaa