Sähköpostia lähettäessä Outlook ilmoitaa, että palvelin katkaisi yllättäen yhteyden.
Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen mutta mitään ei ole Soneralta kuulunut. Olen käyttänyt myös Sonera Internet Avustajaa sekä automaattista asiakaspuhelinpalvelu, eikä nelöydä ongelmia. Helpson palvelu on sairaan kallista 2€/min + pvm. Siis tarkennan vielä, että S-postit eivät lähde mutta tulevat kyllä.
Alan saada Sonerasta tarpeekseni, joten paras kai vaihtaa palveluntaroajaa. Miksi Soneralla ei ole enää kunnollista asiakaspalvelua?
[Ratkaistu] Säpöpostit eivät lähde
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.