Skip to main content

*RATKAISTU* "Sim kortin rekisteröinti epäonnistui"

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Elikkä tänään sain puhelimen sekä liittymän. Ensimmäisellä käynnistyskerralla tulee juuri kyseinen "Sim kortin rekisteröinti epäonnistui". Kyseistä virheilmoitusta herjaa vaikka vaihtaisin puhelinta. Kortti on siis viallinen? Asun Porvoossa joten täällä ei enää satu Sonera pistettä olemaan joten miten teen? En pysty siis soittamaan asiakaspalveluun sattuneesta syystä joten siksi lähestyn teitä näin. Joudunko helsinkiin asti marssimaan tämän takia?!