Irtisanoin varmuuskopion ja otin sen uudestaan, nyt asennuksessa ohjelma valittaa että sähköpostiosoitteeni on jo käytössä enkä pysty sen takia asentamaan ohjelmaa loppuun.
En myöskään halua käyttää toista sähköpostiosoitetta tässä.
Sivu 1 / 1
Asian selvittely vaatii tarkempia asiakastietoja (lisenssinumero/sähköpostiosoite). Tälle palstalle tietoja ei kuitenkaan tule kirjoittaa.
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm). Voit jättää myös palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm). Voit jättää myös palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
40 minuutin puhelinodotuksen jälkeen selvisi, että mitään ei voi tehdä, pakko käyttää toista sähköpostiosoitetta ja vanhaan ei voi vaihtaa takaisin myöhemmin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.