Heippa!
Tilasin Soneralta internetin alkukeväästä ja olen ollut siihen todella tyytyväinen. Netin toimivuudessa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Ainut asia mikä jäi harmittamaan että nettiä tilatessa en pystynyt saamaan erillisille laskulle reititintä mikä olisi silloin maksanut 7€.
Syy erilliseen laskuun oli kun työnantajani maksaa netin mutta ei muita laskuja.
Nyt on kumminkin tullut jo pakottava tarve reitittemelle ja minkähänlaista pitäisi hankkia / teiltä löytyy?
Talosta löytyy 100/10 (valokuitu)
Kiitokset etukäteen. :)
// Matti
Sivu 1 / 1
Hei matti_virtanen88
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan minkälainen modeemi liittymääsi käy! Sellaisen voi kyllä tilata meidän kautta esim. myyntipalveluun soittamalla tai sellaisen voi käydä hankkimassa esim. Sonera kaupan kautta.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan minkälainen modeemi liittymääsi käy! Sellaisen voi kyllä tilata meidän kautta esim. myyntipalveluun soittamalla tai sellaisen voi käydä hankkimassa esim. Sonera kaupan kautta.
Moro Antti!
Laskut eivät koskaan tule minulle vaan lähetetään suoraan työnantajalleni joten asiakasnumeroa en varmaan muualta saa kuin laskusta?
Pääsetkö näkemään muulla tavalla mikä yhteys minulta löytyy jos esim. lähetän puhelinnumeroni yksityisviestinä sinulle?
// Matti
Laskut eivät koskaan tule minulle vaan lähetetään suoraan työnantajalleni joten asiakasnumeroa en varmaan muualta saa kuin laskusta?
Pääsetkö näkemään muulla tavalla mikä yhteys minulta löytyy jos esim. lähetän puhelinnumeroni yksityisviestinä sinulle?
// Matti
Hei matti_virtanen88
Voit lähettää yksityisviestin meille Facebookin kautta niin sieltä onnistuu! Vaihtehtona asiakasnumeron sijaan voisit lisätä liittymätunnuksen ilman väliviivaa (-) esim 346123456 jos se on sinulla tiedossa? Osaatko sanoa tuleeko yhteytesi taloyhtiössäsi puhelinrasiaa pitkin, TV-kaapelia pitkin, Ethernet pistokkeesta tai jotain muuta kautta?
Voit lähettää yksityisviestin meille Facebookin kautta niin sieltä onnistuu! Vaihtehtona asiakasnumeron sijaan voisit lisätä liittymätunnuksen ilman väliviivaa (-) esim 346123456 jos se on sinulla tiedossa? Osaatko sanoa tuleeko yhteytesi taloyhtiössäsi puhelinrasiaa pitkin, TV-kaapelia pitkin, Ethernet pistokkeesta tai jotain muuta kautta?
Tällä hetkellä nettiyhteyteni toimii näin:
Jakokaapista RJ-45 kaapelilla "netti-portti" -> ja toinen pää haluamaani numeroon, esim tässä tapauksessa 4 joka sijaitsee olohuoneessa, kun netti on siirretty siihen porttiin, sieltä taas RJ45 kaapelilla suoraan koneeseen.
Jakokaapista RJ-45 kaapelilla "netti-portti" -> ja toinen pää haluamaani numeroon, esim tässä tapauksessa 4 joka sijaitsee olohuoneessa, kun netti on siirretty siihen porttiin, sieltä taas RJ45 kaapelilla suoraan koneeseen.
Hei matti_virtanen88
Sinulla on siis suora Ethernet nousu huoneistosi eteiseen CAT5 kaapelia pitkin. Tarvitse liittymääsi ns. normaalin reitittimen jonka voi tilata esim. meidän myyntipalvelusta 0800 133 133. Tällä hetkellä meiltä lähtee Zyxel NBG-419N merkkistä reititintä juuri tällaisia liittymiä varten.
Sinulla on siis suora Ethernet nousu huoneistosi eteiseen CAT5 kaapelia pitkin. Tarvitse liittymääsi ns. normaalin reitittimen jonka voi tilata esim. meidän myyntipalvelusta 0800 133 133. Tällä hetkellä meiltä lähtee Zyxel NBG-419N merkkistä reititintä juuri tällaisia liittymiä varten.
Kiitos paljon! Reititin tilattu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.