Missä vika kun reititin katkaisee netin ja käynnistyy uudelleen, mitä se nyt sen 2-3 min kestää palautua. Tapahtuu aina klo 18-19 välisenä aikana, mitä silloin tapahtuu? Samaa teki vanhan mallin modeemilla joka vaihdettiin aikoinaan tähän uuteen. 2-4kk emme ole havainneet katkoksia, mutta nyt jälleen tekee tuota. Joku järkevä selitys siinä on oltava, koska katkos on aina samaan aikaan. Malli 789.
Jätimme vikailmoituksen, koska myös tallenteet pätkivät pitäen kamalan vinkunan.
Reititin katkeaa joka ilta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.