On se kumma kun asiakasPALVELUSSA puhuu vain kone, tosin kielitaitoinen.
MItäs pitäis tehdä kun hommasin mokkulan.
Toinen virheeni oli että hommasin sen Soneralta.
Kolmas että kuvittelin sen saavani käyttöön. Muistin asian laadun vasta kun asentelin sitä.
Nyt on Haitulvein vai mikä lienee mokkulan nimi, ohjelma koneessa. Sitten pitäis painaa "Yhdistä". Ja kone vastaa jotta pitäisi rekisteröityä.
Mitäs se on ja miten tehdään? Olen tässä illan mittaan rekisteröitynyt eri paikkoihin, tännekin palstalle. O
Oheismateriaalissa ko sanaakaan ei mainita. SIis: miten rekisteröidytään ja missä, ja onko käytävä katsastuksessa kanssa? eli kaikki ohjeet kerralla.
AIka kätevää muuten tällainen palsta. Anteeksi että kaivelee, mutta kun petyin juuri ja taas Soneraan. Ja te joiden toivon auttavan,olette kai asiakkaita itsekin? Siis asiakkaat neuvoo asiakkaita , silloin asiat sujuu.
Ihme ja kumma.
Sivu 1 / 1
Voit jättää matkapuhelinasiakaspalveluumme soittopyynnön Omien sivujen (https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/) 'Apua ongelmiin' -kohdasta löytyvän palvelupyyntölomakkeen kautta. Kyseessä on mobiililaajakaista, joten valitse listasta matkapuhelinasiat.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.