Skip to main content

rekisteröityminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Niin Miksi tähänkin keskusteluryhmään täytyi rekisteröityä ja luoda uusi tunnus eikö olisi ollut hienoa jos olisi voinut rekisteröityä Soneran tunnuksilla, yritin pari kertaa mutta kun ei kelvannut, niin olen nyt rekisteröitynyt uudelleen.

1 kommentti

  • May 5, 2012
Moi linleo-2! Omien Sivujen tunnusten käyttämistä täällä keskustelupalstalla on ehdotettu aikaisemminkin ja ideana se on erittäin hyvä. Tässä on kuitenkin muutamia teknisiä seikkoja, mistä johtuen tätä ei ole toistaiseksi voitu toteuttaa. Toivottavasti asiaan tulee parannus tulevaisuudessa.