Skip to main content

reklamaatio 03032011

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

16.2. verkkopankki, toimeksianto kesti pitkään
17.2. sähköposti; toimenpide jatkuu edelleen, ei voitu lähettää palvelinvirheen takia
klo 12.21 toimenpide jatkuu edelleen, järjestelmässä havaittiin ongelmia
klo 12.30 verkkosivu ei ole käytettävissä
klo 12.55 ei voitu näyttää www-sivua
18.2. kaksi sp-lähetystä, toimenpide jatkuu edelleen
klo 9.37 sp-lähetys kesti pitkää, ei voitu lähettää palvelinvirheen takia
klo 9.41 ei voitu näyttää www-sivua
klo 9.57 ei voitu näyttää www-sivua
24.2. klo 10.31 viestin lähetys, toimenpide jatkuu edelleen
klo 10.55 viestin haku postilaatikosta; toimenpide jatkuu edelleen
klo 10.59 järjestelmässä havaittiin virhe
klo 11.10 verkkosivu ei ole käytettävissä, vaikka linkki sp-tekstissä
klo 11.17 järjestelmässä havaittiin virhe
28.2. klo 14.55 ei voitu näyttää www-sivua
1.3. klo 10.16 viestiä ei voitu lähettää palvelinvirheen takia
klo 10.19 uusi yritys; toimenpide jatkuu edelleen, onnistui sitten aikanaan
klo 10.24 uusi viesti; toimenpide jatkuu edelleen
klo 11.00 uusi viestiyritys; toimenpide jatkuu edelleen
klo 11.05 uusi viesti; toimenpide jatkuu edelleen
klo 11.07 uusi viesti; toimenpide jatkuu edelleen
2.3. klo 11.15 viestiä ei voitu lähettää palvelinvirheen vuoksi
3.3. klo 11.31 verkkosivu ei ole käytettävissä, yritin lähettää reklamaation Soneran sivulle
Pyydän laskussa 25 % alennusta. Lienee kohtuullinen toivomus?

1 kommentti

  • March 7, 2011
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta ongelmaa voidaan tutkia ja reklamaatio kirjata.