Enpä löytänyt mitään paikkaa minne lähettäisin reklamaation, joten laitan sen tänne.
Soitin asiakaspalveluun, mutta lopputulemana sain luurin korvaani...
Ongelma on, että Soneralta on puolisen vuotta sitten alkanut tulla postia osoitteeseemme, mikä ei kuulu meille (kuoressa on osoitteemme missä olemme asuneet jo yli 10 vuotta).
Olen palauttanut postia Soneralle useita kertoja kommentilla ko. henkilö ei asu täällä, soittanutkin ja silloin jäin siihen käsitykseen että asia on hoidossa.
Vaan eipä ole.. postia tulee edelleen.
Soitettuani tänään asiakaspalveluun ainoa neuvo oli palauttaa kirjeet, tätä olenkin tehnyt, mutta aikani tätä tehtyäni mielestäni asia ei enää kuulu minulle vaan Soneran tulisi olla itsekin aktiivinen että posti ohjautuisi oikeaan osoitteeseen. Erityisti kun kuoren päältä voisin epäillä että siellä on lasku, mutta enpä tiedä kun en ole kirjeitä availlut.
Eipä ole jäänyt kovin hyvä kuva toiminnasta, valitettavasti.
Uusi soitto illalla tuotti tulosta - vihdoinkin ! (Järjestelmästä löytyi myös tiedot aiemmasta yhteydenotoista) toivottavasti asia nyt oikenee
Reklamaatio
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.