Enpä löytänyt mitään paikkaa minne lähettäisin reklamaation, joten laitan sen tänne.
Soitin asiakaspalveluun, mutta lopputulemana sain luurin korvaani...
Ongelma on, että Soneralta on puolisen vuotta sitten alkanut tulla postia osoitteeseemme, mikä ei kuulu meille (kuoressa on osoitteemme missä olemme asuneet jo yli 10 vuotta).
Olen palauttanut postia Soneralle useita kertoja kommentilla ko. henkilö ei asu täällä, soittanutkin ja silloin jäin siihen käsitykseen että asia on hoidossa.
Vaan eipä ole.. postia tulee edelleen.
Soitettuani tänään asiakaspalveluun ainoa neuvo oli palauttaa kirjeet, tätä olenkin tehnyt, mutta aikani tätä tehtyäni mielestäni asia ei enää kuulu minulle vaan Soneran tulisi olla itsekin aktiivinen että posti ohjautuisi oikeaan osoitteeseen. Erityisti kun kuoren päältä voisin epäillä että siellä on lasku, mutta enpä tiedä kun en ole kirjeitä availlut.
Eipä ole jäänyt kovin hyvä kuva toiminnasta, valitettavasti.
Uusi soitto illalla tuotti tulosta - vihdoinkin ! (Järjestelmästä löytyi myös tiedot aiemmasta yhteydenotoista) toivottavasti asia nyt oikenee
Sivu 1 / 1
Hei 0sm0! Kuulostipa aluksi jo huolestuttavalta, mutta onneksi asia tuli lopulta puhelinsoitolla kuntoon. Jos selvillä on nyt kenen asiakkaan kirjeistä on kyse, saamme varmasti korjattua osoitetiedot ajantasalle.
Kiitos vastauksesta.
Tässä viimeinen kommenttini aiheeseen, sen jälkeen olkoon tämä tässä.
Oli pakko antaa palautetta kun eilisaamuinen asiakaspalvelun toiminta ei mielestäni ollut palvelua.
Erityisesti närästi se että puhelu katkaistiin enkä mielestäni saanut asiaa hoidettua - ja se että siellä ei oltu edes kiinnostuttu kenen postia minulle tulee.
Muuten olisin antanut asian olla ja vain nakannut postin roskiin. Mutta kun postia oli jo tullut pitkään, ajatelin asiaa siltä kannalta, että jos omat puhelinlaskutni menisivät puoli vuotta jonnekin ja vihdoin tavoitettua minut menisivät maksuun kerralla... saattaisipa olla järkytys.
Jotain ymmärrystä minultakin löytyy. Jo jonotus automaattiohjauksessa missä ei ollut yhtään sopivaa valintaa kiristi hermojani asian lisäksi. Ja vihdoin kun vastattiin, en ollut mielentilaltani varmaankaan helpoimmasta päästä, mutta silti asiakaspalveluun soitin...
Todellakin toivon että asia on tällä kunnossa (piti olla jo aiemminkin) ja saatte selvitettyä oikean osoitteen. Jotain on yhteystiedoissa todella pielessä kun nimellä katsoo numerotiedotuksesta, tämä kyseinen henkilö asuu meillä...., (tietämättäni, onneksi taloyhtiö ei ole ylimääräisiä vesimaksuja alkanut perimään)
Tässä viimeinen kommenttini aiheeseen, sen jälkeen olkoon tämä tässä.
Oli pakko antaa palautetta kun eilisaamuinen asiakaspalvelun toiminta ei mielestäni ollut palvelua.
Erityisesti närästi se että puhelu katkaistiin enkä mielestäni saanut asiaa hoidettua - ja se että siellä ei oltu edes kiinnostuttu kenen postia minulle tulee.
Muuten olisin antanut asian olla ja vain nakannut postin roskiin. Mutta kun postia oli jo tullut pitkään, ajatelin asiaa siltä kannalta, että jos omat puhelinlaskutni menisivät puoli vuotta jonnekin ja vihdoin tavoitettua minut menisivät maksuun kerralla... saattaisipa olla järkytys.
Jotain ymmärrystä minultakin löytyy. Jo jonotus automaattiohjauksessa missä ei ollut yhtään sopivaa valintaa kiristi hermojani asian lisäksi. Ja vihdoin kun vastattiin, en ollut mielentilaltani varmaankaan helpoimmasta päästä, mutta silti asiakaspalveluun soitin...
Todellakin toivon että asia on tällä kunnossa (piti olla jo aiemminkin) ja saatte selvitettyä oikean osoitteen. Jotain on yhteystiedoissa todella pielessä kun nimellä katsoo numerotiedotuksesta, tämä kyseinen henkilö asuu meillä...., (tietämättäni, onneksi taloyhtiö ei ole ylimääräisiä vesimaksuja alkanut perimään)
Välitän palautteesi eteenpäin Asiakaspalvelustamme vastaavalle taholle. Ymmärrän että saamasi palvelu harmitti, kun kuitenkin näit ylimääräistä vaivaa asian hoitamiseksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.