Skip to main content

Reklamaatio

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Kävin viime elokuun lopulla asioimassa Soneran liikkeessä Lappeenrannassa, koska nettiyheydessäni oli ongelmia. Sain viikonlopuksi käyttöön nettitikun maksutta, kun vein ADSL-boksin huoltoon ja yhteyteni testattiin viikonlopun/alkuviikon aikana ja tikku tuli palauttaa tämän jälkeen. Jouduin kuitenkin tekemään asiaankuuluvat liittymäpaperit nettitikusta. Alkuviikosta laajakaistani saatiin kuntoon ja palautin nettitikun ja asian piti olla siltä osin paketissa. Tikusta kuitenkin on tullut laskuja, jotka huomasin varsinaisesti vasta nyt maksukehoituksen muodossa, koska lähdin loppuvuodesta puoleksi vuodeksi ulkomaille ja perheenjäseneni on hoitanut monia minulle täällä tulevia laskuja sillä aikaa. Samoin olen todennäköisesti syksyllä maksanut tähän liittyviä laskuja, koska minulla on ollut Soneran kännykkäliittymä ja laajakaista, joten sen tarkemmin ei ole Soneran laskuja tarkistettua.

Pyytäisinkin asian pikaista selvittämistä sekä asian selvityksen jälkeen maksettujen rahojen palauttamista tililleni.

3 kommenttia

  • May 26, 2011
alaurila: Tässä asiassa on tapahtunut inhimillinen erehdys. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) niin korjaamme asian ja teemme hyvitykset. Pahoittelemme tapahtunutta.

  • May 26, 2011
Olen tästä jo soittanut asiakaspalveluun, josta minun pyydettiin soittamaan Lappeenrannan Sonera-liikkeeseen, josta taas kehoitettiin kirjoittelemaan tänne. Kaipa varaan huomenna taas itselleni puolisen tuntia aikaa jonottaa linjoilla.

  • May 27, 2011
alaurila: Tämä asia onkin nyt hoidettu.