Kävin viime elokuun lopulla asioimassa Soneran liikkeessä Lappeenrannassa, koska nettiyheydessäni oli ongelmia. Sain viikonlopuksi käyttöön nettitikun maksutta, kun vein ADSL-boksin huoltoon ja yhteyteni testattiin viikonlopun/alkuviikon aikana ja tikku tuli palauttaa tämän jälkeen. Jouduin kuitenkin tekemään asiaankuuluvat liittymäpaperit nettitikusta. Alkuviikosta laajakaistani saatiin kuntoon ja palautin nettitikun ja asian piti olla siltä osin paketissa. Tikusta kuitenkin on tullut laskuja, jotka huomasin varsinaisesti vasta nyt maksukehoituksen muodossa, koska lähdin loppuvuodesta puoleksi vuodeksi ulkomaille ja perheenjäseneni on hoitanut monia minulle täällä tulevia laskuja sillä aikaa. Samoin olen todennäköisesti syksyllä maksanut tähän liittyviä laskuja, koska minulla on ollut Soneran kännykkäliittymä ja laajakaista, joten sen tarkemmin ei ole Soneran laskuja tarkistettua.
Pyytäisinkin asian pikaista selvittämistä sekä asian selvityksen jälkeen maksettujen rahojen palauttamista tililleni.
Reklamaatio
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.