Olen ollut yhteydessä liikkuvan laajakaistani osalta muutamaan otteeseen asiakaspalveluun, sekä yrittänyt etsiä näiltä sivuilta osoitetta johon reklamaatio pitäisi toimittaa.
Minuun luvattiin ottaa yhteyttä, mutta eipä ole asiakaspalvelusta mitään kuulunut. Jonottamaan en aio joka päivä ruveta, puhelinpalveluunne on suunnattoman hankala päästä, lisäksi jonottaminen on kallista. Minulle luvattiin ilmoittaa osoite mihin reklamaatio piti lähettää, mutta koska sitä ei kuulu, varmaan voitte sen täällä julkaista.
En aio maksaa palveluista jotka eivät toimi luvatusti, saati jaksa tällaista vetkuttelua. Onko tämä Soneran tapa pitää asiakkaat tiukasti otteessaan? Mikäli asiakaspalvelua tarjotaan ja se vielä maksaa, odotan myös sellaista saavani.
Turha yrittää sanoa, että laita Oman sivun kautta palautetta tai yhteydenottopyyntöjä, koska en ole saanut sinne mitään tunnuksia.
[u:39dvxi5b]Nyt siis tarvitsen ainoastaan selvän osoitteen mihin lähetän reklamaation[/u:39dvxi5b]. Ei mitään Omien sivujen yhteydenottolomaketta tai asiakaspalvelun numeroa, vaan reilusti joko sähköpostiosoite esim. laitavalitustänne@sonera.fi tai etanapostiosoite esim. valitus Soneralle, PL 1999, 00000 Jotain.
Kiitos.
Reklamaatio ja minne se lähetetään
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.