Hei!
Olen jo toistamiseen kysynyt netin kautta uusimmasta laskusta jossa laajakaistan veloitus on
mitä sattuu! Kysyin ekan kerran jo reilusti ennen eräpäivää 17.9.2010 ja toistamiseen 17.9.2010
Jotenkin ottaa kyllä päähän tällainen! Tahtoisin maksaa laskun eräpäivänä, mutta en ala maksamaan reiluja ylihintoja, kun sopimus on 10€/kk. Kesäkuussa esim. yksi päivä laskussa on yli euron hintainen!
Eikä ole sitten ok alkaa lykätä meille 5€ maksumuistusta, kun täällä päässä on odoteltu teiltä toimia!
Kiitos!
Ps. hyvä olisi myös "käänteinen" muistutus! Jos operaattori vetkuttelee tai kirjoitelee virheellisiä laskuja,
asiakkaalle siitä 5€ hyvitys!
Reklamaatio laskusta, ei ajoissa vastausta..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.