Skip to main content

reklamaatio osoite?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 25 katselukertaa

Mihin voin tehdä reklamaation puuttellisesta ohjauksesta laajakaistasopimusta tehdessä?

5 kommenttia

  • October 4, 2010
Hei,

jos laajakaistasopimuksessa on ollut jotain ongelmaa, niin neuvon olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm) asian selvittämiseksi, tai voit laittaa meille palvelupyyntöä asiasta.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

  • November 2, 2010
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Hei,

jos laajakaistasopimuksessa on ollut jotain ongelmaa, niin neuvon olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm) asian selvittämiseksi, tai voit laittaa meille palvelupyyntöä asiasta.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu


Mitäköhän nimenomaista valintapolkua tulisi omien sivujen kautta käyttää? Olen yrittänyt myös pähkäillä reklaamaation lähetystä, mutta kuinka ollakaan sille ei ole mitään omaa valikko valintaa?

  • November 5, 2010
divide kirjoitti:
Mitäköhän nimenomaista valintapolkua tulisi omien sivujen kautta käyttää? Olen yrittänyt myös pähkäillä reklaamaation lähetystä, mutta kuinka ollakaan sille ei ole mitään omaa valikko valintaa?


Reklamaatiolle ei ole omaa lomaketta. Mitä liittymätyyppiä ja aihetta reklamaatiosi koskisi?

  • November 5, 2010
Tapio kirjoitti:
Reklamaatiolle ei ole omaa lomaketta. Mitä liittymätyyppiä ja aihetta reklamaatiosi koskisi?

Kyseessä on laajakaista kaapeli extra-c 10/2mb. Syynä monta kuukautta jatkuneet yhteysongelmat. Laitoin jo omien sivujen kautta menemään reklamaatiot jostain "laskun korjaus" lomakkeen kautta, mutta jäi epävarma olo tuleeko reklamaatio sitä kautta käsitellyksi oikein? Eli lähinnä selkeintä olisi jos reklamaatioille olisi oma sähköinen lomakkeensa tai sähköpostiosoitteensa. Paperiposti ja faxit ovat mennyttä aikaa.

  • November 9, 2010
divide: Palvelupyynnön vastaanottaja joko ottaa sinuun yhteyttä tai tallentaa viestisi reklamaatioksi, ja ilmoittaa tästä sinulle.

Jos kyseessä on laajakaistayhteyden toimivuuden ongelmat, oikea osoite olisi Vikapalvelu. Sinne voit laittaa viestin Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Reklamaatioiden käsittelijät eivät hoida verkon vikoja eli se on siinä mielessä väärä paikka mahdollisen verkon vian käsittelyyn.