Kirjoitin jo vikakeskusteluun tilanteestani seuraavasti:
"Alkaa vähitellen suututtamaan tämä teidän huippupaska laajakaista. Jo toisen kerran 4 kuukauden sisään laajakaista on pitempään poikki. Viimeeksi yhteys oli poikki 2 viikkoa (!!!) ja nyt se on ollut poissa pelistä 4 päivää ja sitä edeltävät päivät toiminut osittain."
Eli loppukesästä olin kaksi viikkoa ilman laajakaistaa, josta maksan lähes 30 euroa kuussa. Nyt yhteys on jälleen poikki ja on ollut sitä 4 päivää ja varmaan menee vielä pitempäänkin taas. Kyseessä kun on kuulemma iso verkkovika. Yllättäen. Viime kerrasta onkin ollut noin 4 kk aikaa.
Reklaamaation tehdessäni olen saanut toki kuukausimaksusta hintaa pois, mutta se ei korvaa opiskelijalle saati työssäkäyvälle aiheuttamaansa haittaa pätkääkään. Miksette voi tarjota korvaavaa yhteyttä, nettitikkua tai jotain vastaavaa? Olen hakenut jo nettitikun kokeiluun kahdeksi viikoksi, joten se ei kelpaa vastaukseksi. Samaa roskaa tarjosi hieno asiakaspalvelunne, joka on ryöstänyt puhelinlaskujen kautta saman verran rahaa kuin olen saanut reklamaatiosta.
Jatkuvat verkkoviat, jotka kestävät pitkään ja rahaa syövä asiakaspalvelu. Taidan seuraavalla kerralla ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamiehen kautta.
Reklamaatioista
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.