Skip to main content
Kirjoitin jo vikakeskusteluun tilanteestani seuraavasti:

"Alkaa vähitellen suututtamaan tämä teidän huippupaska laajakaista. Jo toisen kerran 4 kuukauden sisään laajakaista on pitempään poikki. Viimeeksi yhteys oli poikki 2 viikkoa (!!!) ja nyt se on ollut poissa pelistä 4 päivää ja sitä edeltävät päivät toiminut osittain."

Eli loppukesästä olin kaksi viikkoa ilman laajakaistaa, josta maksan lähes 30 euroa kuussa. Nyt yhteys on jälleen poikki ja on ollut sitä 4 päivää ja varmaan menee vielä pitempäänkin taas. Kyseessä kun on kuulemma iso verkkovika. Yllättäen. Viime kerrasta onkin ollut noin 4 kk aikaa.

Reklaamaation tehdessäni olen saanut toki kuukausimaksusta hintaa pois, mutta se ei korvaa opiskelijalle saati työssäkäyvälle aiheuttamaansa haittaa pätkääkään. Miksette voi tarjota korvaavaa yhteyttä, nettitikkua tai jotain vastaavaa? Olen hakenut jo nettitikun kokeiluun kahdeksi viikoksi, joten se ei kelpaa vastaukseksi. Samaa roskaa tarjosi hieno asiakaspalvelunne, joka on ryöstänyt puhelinlaskujen kautta saman verran rahaa kuin olen saanut reklamaatiosta.

Jatkuvat verkkoviat, jotka kestävät pitkään ja rahaa syövä asiakaspalvelu. Taidan seuraavalla kerralla ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamiehen kautta.
Sanotaan vielä nyt se, että asiakaspalvelusta neuvottiin hakemaan DNA:n nettitikku kokeiluun, kun kerroin jo kokeilleeni soneran omaa tikkua. Siis niin säälittäväksi on mennyt teidän touhu, että suositellaan kilpailijan palveluita. Hieno meininki.
Miksei kukaan uskalla vastata? Täällähän asiantuntijoiden pitäisi vastata, mutta minun viesteihini ei niin tehdä. Minä olen myös maksava asiakas.

Haluaisin lisäksi kysyä, miksi mitään lisäkorvausta ei saa siitä, kun vastoin soneran kahden työpäivän korjauslupauksia korjauksessa kestää viikkoja?
solkkero kirjoitti:
Miksei kukaan uskalla vastata? Täällähän asiantuntijoiden pitäisi vastata, mutta minun viesteihini ei niin tehdä. Minä olen myös maksava asiakas.


Jos olet tehnyt reklamaation, saat siihen vastauksen kun reklamaatio on käsitelty. Olet myös oikeutettu hyvitykseen liittymän kuukausimaksuissa, jos vika on ollut Soneran vastuussa olevan verkon puolella ekiä vikaa ole korjattu kohtuullisessa ajassa.

Reklamaatioita ei käsitellä avoimella keskustelupalstalla, eikä se olisikaan mahdollista anonyymin käyttäjän kanssa.

Vastaa