Hei,
Meillä on määräaikainen laajakaistasopimus. Asuntomme on ollut remontissa jo yhden kuukauden ja on vielä ainakin kaksi viikkoa ja sen jälkeen olemme kesälomalla yhden kuukauden. Voimmeko laittaa määräaikaisen sopimuksen "kesälomalle"?
Remontti ja kesäloma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.