Skip to main content

Remontti ja kesäloma

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

Meillä on määräaikainen laajakaistasopimus. Asuntomme on ollut remontissa jo yhden kuukauden ja on vielä ainakin kaksi viikkoa ja sen jälkeen olemme kesälomalla yhden kuukauden. Voimmeko laittaa määräaikaisen sopimuksen "kesälomalle"?

3 kommenttia

  • July 6, 2011
Määräaikaisen sopimuksen aikana ei ole mahdollista laittaa liittymää tauolle. Mikäli remonttisi venyy, on mahdollista siirtää liittymä toiseen osoitteeseen, mikäli sinne on vastaava saatavuus. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30), mikäli haluat keskustella asiasta tarkemmin.

  • July 6, 2011
Anni kirjoitti:
Määräaikaisen sopimuksen aikana ei ole mahdollista laittaa liittymää tauolle. Mikäli remonttisi venyy, on mahdollista siirtää liittymä toiseen osoitteeseen, mikäli sinne on vastaava saatavuus. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30), mikäli haluat keskustella asiasta tarkemmin.


No voi harmi! Eikös olis hyvä että myös määräaikaisille sopimuksille vois tarjota vaikka yhden kuukauden kesäloman per vuosi siten että sopimus jatkuisi sieltä lopusta. Näin palveltaisi aasiakasta ja pidettäisiin aasiakkaat tyytyväisenä...

  • July 7, 2011
Ihan hyvä idea, palautteesi on ohjattu eteenpäin!