Hei.
Muutama vuosi sitten taloyhtiöömme (n.90 huoneistoa) vedettiin valokuitu (teille on toimitettu Kiinteistöyhteys Kuitu valokuiturunko jonka nopeus 1Gbit/s) kiinteistösopimusta ei käsittääkseni ole.
Viimenään tällä viikolla tuli ilmoitus, että talojakamoon on asennettu vdsl2 kytkin ja nyt olisi mahdollista saada 100/10Mbit yhteys.
Kun kerran kellariin tulee 1Gbit linja niin kuinkas se riittää jos esim 30 asukasta tilaa tuon 100/10?
Vai meneekö silleen, että ekat 10 tilaajaa saa hetken nauttia täydestä nopeudesta, mutta lisää kun tulee tilaajia ja kaista ruuhkaantuu niin se pistetään sitten kylmästi siihen "virhemarginaalin" piikkiin, eli kuhan jotenkin toimii.
Kiitos.
Edit. Oli tarkoitus laittaa Kodin laajakaistat kategoriaan.
Riittääkö kapasiteetti?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.