Skip to main content
Laite (tarkalleen Thomson TG784, liittymän mukana veloituksetta saatu, itse asiassa taitaa varsinaisesti kuulua Koti TV -palvelun piiriin) meni rikki, tein vikailmoituksen ja minulle toimitettiin jo uusi tilalle, joten u:7umo7kvd]asia on kunnossa[/u:7umo7kvd], mutta mitä teen tuolle rikkinäiselle? Mitään ohjeita en ole saanut sen palauttamiseksi. Ymmärtääkseni toimitetut laitteet pitää kuitenkin palauttaa sopimuksen purku- tai irtisanomistilanteessa, joten kannattaako minun kuitenkin säilyttää se?
Jos Koti TV-laitteet rikkoutuvat, on ne palautettava Soneran tukkuun osoitteeseen Itella Logistics Oy E-varasto / Sopimustunnus 619604, Satamatie 37, 37800 Toijala. Palautusosoite näkyy myös tukun lähettämässä paketissa.
Ok. Eli asiakaspalautuksena? Ja mukaan takuukuittina toimiva lähete (tai kopio siitä)? Ei kai tästä palautuksesta tarvitse olla vielä erikseen asiakaspalveluun yhteydessä? (Vikailmoituksen kun siis tein netin kautta.)
Laitteet voi lähettää asiakaspalautuksena Itellan kautta. Sinun ei enää tarvitse olla asiasta asiakaspalveluun yhteydessä, sillä takuuvaihto on jo suoritettu. Lähete kannattaa laittaa pakettiin mukaan.

Vastaa