Moi!
Onnistuukos tuo irtisanominen tästä tälläi helposti?
Rinnakkaiskorttini on nykyään turhake. Jos haluatte, että palautan sen johonkin, niin lähettäkää palautuskuori postissa.
Älkää sit vain teilatko sitä pääkorttiani!!
Sivu 1 / 1
Moi DigiHate! Kaapelikortti tulisi palauttaa takaisin meille joko myymäläämme tai postitse osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
Kortti irtisanotaan sitten palautuksen yhteydessä.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
Kortti irtisanotaan sitten palautuksen yhteydessä.
Onko todella niin, että kortin irtisanominen vaatii ensiksi sen tuomisen/lähettämisen Soneralle?
Miten kirjeitse lähetetty kortti kuitataan lähettäjälle vastaanotetuksi?
Tällöinhän kortti palautuu teille ja todennäköisesti laskuja tippuu ties kuinka kauan ja sit teille saa selitellä moneen kertaan, että "ei oo ees korttia kun sen jo palautin ja silti lähetätte laskuja".
Erillisenä juttuna ilmoittaisin, että ko. kakkoskortin ns. korttikanavat on ollu pimeenä ties kuinka kauan - mikähän siinäkin on vikana?
Miten kirjeitse lähetetty kortti kuitataan lähettäjälle vastaanotetuksi?
Tällöinhän kortti palautuu teille ja todennäköisesti laskuja tippuu ties kuinka kauan ja sit teille saa selitellä moneen kertaan, että "ei oo ees korttia kun sen jo palautin ja silti lähetätte laskuja".
Erillisenä juttuna ilmoittaisin, että ko. kakkoskortin ns. korttikanavat on ollu pimeenä ties kuinka kauan - mikähän siinäkin on vikana?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.