Skip to main content

Ripitys asiakspalvelusta

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Tilasin viastin ilmaisen koekuukauden. Kuukauden päästä oli saanut työöpaikn ja aikani ei riittänyt mokoman katseluun,jotten eperuutin sen koekuukauden jälkeen.
asiakaspalvelu ripitti minua siitä ' Älä sitten tlaa enää, ettei tarvitse peruutella ' ja kaksi kertaa vielä keskustelun aikana.
Voin sanoa samaa. Älkää myykö asiakkaillenne mitään jos tarkoituksenne ei ole kunnioittaa ja palvella heitä. Älkää varsinkaan tällaisia ilmaisia koekuukausia. Saa niitä muualtakin ja ihan ystävällisellä palvelulla, jolloin voi jopa tilausta joskus toiste jatkaa. Soneraöta ei ikinä. On se irtisanominen torumisineen aikuiselle ihmiselle niin v...mäistä.
No, älkää pelätkö. asiakaspalvelunne on sen verran huono ja tämä oli viimeinen niitti, EN TILAA soneralta enää mitään ikinä ETTEI TARVITSE IRTISANOAKAAN..
Vanhassa paikassa sai henkilökohtaisen palvelun heti ilman, että tarvitsee ensin puhua suomea ymmärtämättömän koneen kanssa. Siellä oli myös töissä ja johdossakin lukutaitoisia ihmisiä, joihin sai yhteyden sähköpostilla ja vastauksenkin, sillä he osasivat kirkjoittaakin, ja jopa käytöstavat.. Sonera onkin kivikaudella näiltä osin ja historiaa myös minulle tilaukseni jälkeen. Ei enää ikiniä.

...Ja harkitsin jo perheeni 8 puhelin iittymän siirtämistä soneralle...huh, se oli liki.

1 kommentti

  • October 31, 2012
Hei Roposti,
Nyt kyllä täytyy pahoitella saamaasi kohtelua! Missään nimessä tällainen ei ole toimintatapojemme mukaista. Olen laittanut tämän palautteena eteenpäin. Toivottavasti vielä onnistumme palauttamaan luottamuksesi meihin, ja pääsemme palvelemaan sinua niin kuin pitää!