Eilen 7.12. lauantaina Helsingin Kampin Soneran myymälässä:
Astun sisään liikkeeseen tarkoituksenani kysellä laajakaistaan liittyvistä asioista ja samalla katsella itselleni tablettia, jota en vielä omista. Olen keskittänyt tiedonsiirtoon liittyvät palvelut Soneralle, ja minulta löytyykin peräti neljä Soneran matkapuhelinliittymää, oma, työ ja lasten liittymät, ja peräti kaksi valokuitulaajakaistaa ja langatonta lähetintä. Olen tähän asti ollut kohtalaisen tyytyväinen Soneran palveluihin, ja toivottavasti pidätte ne samalla tasolla kuin hinnoittelunne jatkossakin. Mutta kuten sanotaan, yritys on vain niin vahva kuin sen heikoin lenkki, ja tässä kohtaa heikoin lenkki taisi löytyä Kampin myymälänne esimiehestä. (Tai kuka ikinä myynnin koordinoinnin kyseisessä myymälässä hoitaakin.) Liikkeessä oli siis valtavat jonot, mikä lienee ihan ymmärrettävää näin joulukuisena lauantaina. Otin vuoronumeron laitteesta ja siirryin tutkiskelemaan tabletteja itsenäisesti. Melkein jo päädyin Samsungin tabiin, kunnes asiallinen tuote-esittelijä Nokialta, ryhtyi esittelemään minulle uutta Lumian tabia. Hän sai minut vakuutettua, että minulle on enemmän hyötyä tästä (kaksi kertaa Samsungin hintaisesta) tabista. No minä jatkan innostuneena jonottelua, jota kesti tukalassa ja kuumassa myymälässä yli puoli tuntia. Päästyäni asiakaspalvelupisteeseen ja esitettyäni asiani, kaveri juoksentelee vähän aikaa edestakaisin, ja käy ilmi ettei myymälässä ole kyseistä laitetta ollenkaan. Wtf? Teillä on siellä tuote-esittelijä myymässä kyseistä tuotetta jota ei ole? Toivottavasti kaveri parka ei ollut provisiopalkalla. No asiakaspalvelija neuvoi minut jonottamaan Kaivokadun myymälään, jossa kyseisiä tabletteja oli tietokoneen mukaan (ainakin vielä toistaiseksi) yksi kappale. En mennyt. Lähdin ulos myymälästä, johon Nokian kaveri jäi innokkaana esittelemään uutta tablettia uusille asiakkaille...
En ryhtynyt antamaan palautetta myymälässä, koska jono kasvoi takanani ja tilanne ei varmasti ollut myyjän syytä. Ihmettelen kuitenkin mitä on liikkunut liikkeen esimiehen päässä?
Aion laittaa asiasta palautetta myös Nokialle.
Sivu 1 / 1
Hei Tarjis
Kiitos risuista! Välitin tämän eteenpäin. Nolo tilanne kieltämättä meidän puolelta esitellä tuotetta jota ei ollutkaan varastossa Toivotaan että niitä saadaan lisää mahdollisimman pian jotta sinäkin saisit nopeasti omasi!
Kiitos risuista! Välitin tämän eteenpäin. Nolo tilanne kieltämättä meidän puolelta esitellä tuotetta jota ei ollutkaan varastossa Toivotaan että niitä saadaan lisää mahdollisimman pian jotta sinäkin saisit nopeasti omasi!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.