Skip to main content

RISUJA

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Kuuluuko asian mennä näin, että jos hintatieto puuttuu laajakaistan tilausvahvistuksesta, niin puhelimitse asiaa selvitettäessä asiakkaan mielipide on just se väärä ?

3 kommenttia

  • December 17, 2013
Hei WiliWallenius77,

Asiakaspalvelussa ei ole asiat ole selkeästi menneet nyt ihan niinkuin pitäisi. Pahoittelumme siitä!

Kertoisitko hieman tarkemmin mistä oli kyse ja lisäätkö tietoihisi asiakasnumeron, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asiakasnumerot >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • December 17, 2013
Asia on hoidossa facebookin kautta.

  • December 28, 2013
on se omitusta kun monta kertaa yrittaa kertoa puhelimessa kun sieltä tulee viesti niin ne menee puhelimeen jota en yleensä käytä vaan ne siihen numeroon jota yleen sä käytän ei mene teillä jakeluun jos vielä tulee niin sanon irti kaikki sopimukset eilen viimes soitin typerä poka sanoi ei voi mitään