Hei!
Olen tässä viimeisen puolen vuoden verran kärsinyt pätkivästä yhteydestä, joka on viime päivinä ollut rasittavampi kuin aikoihin (kirjoitin tästä myös Laajakaista - Tekniset ongelmatilanteet -osastolle, mutta en saanut vastausta). Toista modeemia emme ole saaneet mistään testattavaksi, mutta muuten kaikki mahdollinen on kokeiltu täällä päässä. Nyt sitten soitin vianrajausautomaattiin juuri oikealla hetkellä - yhteys oli poikki niin pitkään, että pääsin siihen yhteydentestaamisvaiheeseen asti ennen kuin DSL-valo taas syttyi ja netti alkoi toimia.
Kysymykseni on seuraava: jos automaattimies sanoi yhteyttä testattuaan, että "Löysin syyn yhteyden toimimattomuudelle. Teen vikailmoituksen." - ei siis kysellyt minulta enää mitään, ei pyytänyt varmistamaan omia laitteita eikä pelotellut asentajamaksuilla - niin se vika todellakin sitten on jossain muualla kuin minun vastuullani olevissa asioissa? Minun ei siis tarvitse pohtia, onko tuo Soneralta saatu modeemi sittenkin syypää ja joudunko maksamaan tuosta vikailmoituksesta jotain - jos automaatti kerran sanoi löytäneensä syyn ja tehneensä ilmoituksen, ei asia voi olla minusta kiinni?
Robottimiehen aloitteesta tehty vikailmoitus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.