Skip to main content

Roskapostia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Roskapostin tulo näyttää jatkuvan ja on kovin häiritsevää. Esimerkkinä alla oleva viesti.
Vastaavaa roskapostitulvaa ei muilla nettiyhteyden/sähköpostin tarjoajilla ole sen perusteella mitä ystävät kertovat. Soneran palvelun hinta/laatusuhde on tämän asian osalta surkea.
Jos sähköpostien suojaus/palomuurit eivät parane, monet minun lisäksi varmasti harkitsevat palvelun välittäjän vaihtamista. Luulisi, että alla olevan viestin tunnistus roskapostiksi ei ole ylivoimaista?


Dear User
Sonera <mibeli@cantv.net>
Your two incoming mails were placed on pending status due a recent upgrade to our database, In order to receive the messages Click
here ********* to login and wait for response from Administrator, we apologise for any inconvenience and appreciate your understanding.

1 kommentti

  • September 13, 2013
Hei sonerkeskus

Tämän ongelman suhteen tehdään koko ajan töitä ja suurin osa roskapostista jää meidän suodattimiin. Mikäli osoitteesi on kuitenkin joutunut jo roskapostilistalle, emme me pysty sinulle suoraan osoitettuja viestejä mitenkään estämään. Silloinhan mitkään oikeatkaan viestit ei löytäisi perille.

Roskapostin suodatukseen pystyt itse vaikuttamaan lisäämällä suodattimia Webmailin Asetukset --> posti --> suodattimet valikon kautta. Toinen vaihtoehto on myös avata toinen sähköpostilaatikko ja pitää sähköpostiosoitteen poissa näkyviltä julkisesti (esim. myynti-ilmoitukset, kotisivut jne)