Hei,
käytössäni on tällä hetkellä Soneran nettiliittymä - (ainoana) ongelmana tällä hetkellä on sähköpostiin tuleva roskaposti(?), joka lähetetään ikään kuin soneran nimissä, milloin minkäkin nimisenä..! Juttu rupeaa pikkuhiljaa kypsyttämään, sillä niitä tulee useita viikossa. Poistettuahan ne saa kyllä, estäminen lienee vaikeaa, sillä ne tulevat eri osoitteista..
Viimeinen on lähetetty osoitteesta: Sonera ¤info14@Pch2345.onmicrosoft.com], ja on seuraanvanlainen
"Alert"
"Your one incoming mails were placed on pending status due a recent upgrade
to our database, In order to receive the messages Click
here(http://***/) to login and wait for response
from Administrator, we apologise for any inconvenience and appreciate your
understanding."
En ole koskaan näihin reagoinut, mutta mitä näille pitäisi tehdä..?
Sivu 1 / 1
Hei typ,
Nämä viestit ovat ikäviä ja niiden estäminen on vaihtuvista osoitteista johtuen työlästä. Webmailin kautta on mahdollista luoda erilaisia suodattimia, joilla viestejä voi koittaa estää. Viestit on hyvä poistella suoraan sitä mukaa kun niitä tulee. Viesteihin ei kannata vastailla, eikä niissä olevia linkkejä tai liitetiedostoja tulisi avata.
Nämä viestit ovat ikäviä ja niiden estäminen on vaihtuvista osoitteista johtuen työlästä. Webmailin kautta on mahdollista luoda erilaisia suodattimia, joilla viestejä voi koittaa estää. Viestit on hyvä poistella suoraan sitä mukaa kun niitä tulee. Viesteihin ei kannata vastailla, eikä niissä olevia linkkejä tai liitetiedostoja tulisi avata.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.