Mikä vaivaa Soneran ADSL:ää Rovaniemellä, kun säännöllisesti iltaisin nopeudet tippuu mittarimato-tasolle ja välillä on useiden minuuttien pituisia taukoja, jolloin sivut eivät suostu latautumaan ollenkaan. Pahimmillaan joutuu laittamaan koneen kiiinni ja jatkamaan hommia seuraavana päivänä. Aamuisin ja päivisin ongelmia ei yleensä ole.
Eli onko joku putki mitoitettu liian pieneksi, kun se menee tukkoon vilkkaaseen aikaan?
Ei paljoa kiinnostaisi maksaa tällaisesta 24/2 mB/s (l. millibittiä sekunnissa) -liittymästä jos vain olisi mitään vaihtoehtoja.... :(
Rovaniemen ADSL menee tukkoon ruuhka-aikoina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.