Terppa,
Kyselisin mitä porttia/protokollaa/tms tuo IPTV boxi käyttää, kun tuntuu että se ei pääse läpi
omasta RR24AP ADSL2+ boxista. Netti toimii kyllä hyvin tuon kautta mutta tuo KotiTV ei.
Kilpailijan sivuilta löytyi tuollaista mutta eipä tuntunut toimivan minulla.
http://palsta.elisa.fi/index.php?topic=2046.0
Eli tein UDP-porttiohjaus portille 8254 digiboksin käytössä olevaan sisäverkon IP-osoitteeseen
RR24AP ADSL2+ & KotiTV (Jumittaa kirjautumiseen)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.