Skip to main content

RR24AP ADSL2+ & KotiTV (Jumittaa kirjautumiseen)

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Terppa,

Kyselisin mitä porttia/protokollaa/tms tuo IPTV boxi käyttää, kun tuntuu että se ei pääse läpi
omasta RR24AP ADSL2+ boxista. Netti toimii kyllä hyvin tuon kautta mutta tuo KotiTV ei.

Kilpailijan sivuilta löytyi tuollaista mutta eipä tuntunut toimivan minulla.
http://palsta.elisa.fi/index.php?topic=2046.0

Eli tein UDP-porttiohjaus portille 8254 digiboksin käytössä olevaan sisäverkon IP-osoitteeseen

2 kommenttia

  • October 20, 2010
Koti TV:n tarkempia speksejä ei ole antaa, mutta tässä muutama ohje käyttöönottoon liittyen: Koti TV voi olla toteutettu kahdella eri tavalla alueen verkosta riippuen. Jos sinulle on toimitettu Soneralta Thomson-palvelureititin, toimii Koti TV vain sen ethernet-liittimien (LAN) kautta. Ellet ole saanut palvelureititintä, palvelun pitäisi toimia tavallisella ADSL 2+ modeemilla. Porttiohjauksia ei Koti TV:n kanssa tarvitse tehdä, ellei sitten modeemissa ole aiemmin tehtyjä porttiohjauksia jotka mahdollisesti estävät Koti TV:n toiminnan.

  • October 21, 2010
Meillä loppuivat KotiTV-ongelmat kun vaihtoi RR24AP-modeemin Telewelliin.