Hei!
Ruotsin TV4 lakkasi eilen näkymästä Turussa. Mistähän johtuu?
Sivu 1 / 1
Minäkin tässä aloin miettimään, että onkohan Soneralla mitään tarkoitusta saada tätä tv4:a näkymään vielä jonain päivänä?
Ei juuri tällä hetkellä tunnu kovin hyvältä diililtä tuo Mix s-paketti kun yksi kanava kuudesta ei näy, ja kanavalistaa pääsee muokkaamaan seuraavan kerran vasta 1.10.
Ei juuri tällä hetkellä tunnu kovin hyvältä diililtä tuo Mix s-paketti kun yksi kanava kuudesta ei näy, ja kanavalistaa pääsee muokkaamaan seuraavan kerran vasta 1.10.
Hei Brzken ja Eliker,
Ruotsin TV4 kanavalla on tällä hetkellä vika päällä ja korjaukset ovat käynnissä. Toivotaan että kanava saadaan takaisin toimintaan mahdollisimman pian.
Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.
Ruotsin TV4 kanavalla on tällä hetkellä vika päällä ja korjaukset ovat käynnissä. Toivotaan että kanava saadaan takaisin toimintaan mahdollisimman pian.
Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.
Pätkinyt jo viikon verran tuo samainen TV4. Pännii jo siitäkin syystä että kehtaatte vielä lähettää tiedotteen Norden-paketin hinnankorotuksesta. Tilattu tuote toimimaan, sitä ennen ei nostella hintoja. Kanava ainoa joka pätkii - ja tehnyt sitä jo ainakin viikon verran. Ja kyllä, olen tehnyt asiasta vikailmoituksen.
Hei Hantta,
Olitko laittanut vikailmoituksen omien sivujen kautta? Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron vielä. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Olitko laittanut vikailmoituksen omien sivujen kautta? Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron vielä. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Omien sivujen kautta laitettu vikailmoitus, tosin vasta eilen illalla joten ei ehkä vielä näy missään. Ja kyllä, asiakasnumero on oikein.
Marko- kirjoitti: Hei Hantta,
Olitko laittanut vikailmoituksen omien sivujen kautta? Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron vielä. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei Hantta,
Tiedoissasi näkyvällä asiakasnumerolla ei löydy liittymäsi tietoja.
Asiakasnumero on muodossa 100xxxxxxx tai 300xxxxxxx. Tarkistaisitko numeron vielä viimeisimmältä laskultasi.
Tiedoissasi näkyvällä asiakasnumerolla ei löydy liittymäsi tietoja.
Asiakasnumero on muodossa 100xxxxxxx tai 300xxxxxxx. Tarkistaisitko numeron vielä viimeisimmältä laskultasi.
Kröhöm. Onkos tuokin sitten muuttunut, ainakin tuolla numerolla olen ennen asioita tätäkin kautta saanut hoidettua. Mutta nyt siis uusi, pidempi numerosarja tuolla tiedoissa.
Marko- kirjoitti: Hei Hantta,
Tiedoissasi näkyvällä asiakasnumerolla ei löydy liittymäsi tietoja.
Asiakasnumero on muodossa 100xxxxxxx tai 300xxxxxxx. Tarkistaisitko numeron vielä viimeisimmältä laskultasi.
Noniin, vähintään kuukauden päivät jatkunut Ruotsin TV4:n pätkiminen on vihdoinkin loppunut. Juuri sopivasti ennen Norden-paketin hinnannostoa, joten Viasatin poijaat ovat ilmeisesti bonuksensa ansainneet?
Tästä luvattiin ainakin puhelimessa jonkinasteista hyvitystä, mutta en aio jonotella puhelimessa maksulliseen asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta.
Tästä luvattiin ainakin puhelimessa jonkinasteista hyvitystä, mutta en aio jonotella puhelimessa maksulliseen asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta.
Ääh, eipä kannattaisi turhaan luulla että joku toimisi niin kuin pitää. Eilisen pelitti TV4 hyvin, tänään taas samaa pätkimishumppaa. 1.11. alkaen nousevaa Norden-paketin 14.95 euron kuukausimaksua en aio maksaa ennen kuin kanavat toimivat kuten pitääkin.
Hei Hantta,
Kirjasin TV4:sen pätkimisestä sinulle vikailmoituksen, niin selvitetään mikä sen tilanne tällä hetkellä on.
Hyvityksissä sinun kannattaa olla vikapalveluumme tai asiakaspalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa sen osalta.
Kirjasin TV4:sen pätkimisestä sinulle vikailmoituksen, niin selvitetään mikä sen tilanne tällä hetkellä on.
Hyvityksissä sinun kannattaa olla vikapalveluumme tai asiakaspalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa sen osalta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.