Onko mahdollista että klo 14-20 välisenä aikana tallenteet ovat pikselimössöä sekä kuuluu erittäin ikävä vinkuva ääni?
Vikailmoitus asiasta tehtiin 26.10, odotellaan mikä tuomio. Kolme päivää putkeen tallenteet aivan kuraa iltapäivästä>
Ruuhka-aika mössäyttää tallenteet?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.