Skip to main content

Ruuhka-aika mössäyttää tallenteet?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Onko mahdollista että klo 14-20 välisenä aikana tallenteet ovat pikselimössöä sekä kuuluu erittäin ikävä vinkuva ääni?

Vikailmoitus asiasta tehtiin 26.10, odotellaan mikä tuomio. Kolme päivää putkeen tallenteet aivan kuraa iltapäivästä>

1 kommentti

  • October 30, 2011
Päivitetään sen verran että sama jatkuu edelleen, ei mitään asiaa katsella tallenteita klo 12-19 välisenä aikana. Lisäksi iltapäivisin nettinopeus on alle 1 Mbit/s! ilman että koti-tv olisi edes päällä.

Soitettu vikapalveluun iltapäivällä. Portin resetointi tehtiin ja homma toimii.