Kaverilla on tuolla 5kilometrin päässä kylän keskustasta sama mokkula kuin minulla, huawei E586. Hänellä mokkula toimii aivan moitteettomasti. Pystyy pelata ps3 täydellisesti ilman mitään vikoja.
Minulla taas, 15000 asukkaan kylässä 500metriä keskustasta samainen mokkula toimii aivan päin helvettiä! Onko ruuhkaa muka niin paljon, että pelaaminen on mahdotonta? Vai onko kyseessä jokin virhe laitteessa? (on pakotettu 3g tilaan...)
Minusta netin palveluntarjoajien, pitäisi laskea paljonko on ruuhkaa alueella, että tietää toimiiko mokkula ennenkuin sen ostaa!
Ja kaikkihan sen tietää että 14pv kokeiluajalla yhteydet on sen 3x nopeammat kuin sen 14pvn jälkeen.
PS. Ihanaa kun on 2vuoden sopimus!
Ruuhkaa liikaa!?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.