Skip to main content

Ruuhkaa toimituksessa?

  • December 11, 2014
  • 15 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Tilasin iPhone 4S viime perjantaina, ja sen käsittelyssä on mennyt melkein viikko. Onko tämä normaalia, ettei tilaus ole edennyt yhtään, vaan Tilauksen seurannassa lukee vieläkin "Tilaus käsittelyssä"? Sivuilla lukee, että suurin osa puhelimista toimitettu, mutta mitään ei ole tapahtunut.

15 kommenttia

  • November 3, 2011
Hei Leht. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa tilauksen . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • November 3, 2011
Tehty.

  • November 3, 2011
Tarkistin asiaa ja tilauksesi näyttää olevan kaikinpuolin kunnossa. Suuren kysynnän vuoksi tilaukset ovat hieman ruuhkautuneet ja pahoittelen tästä aiheutunutta pientä viivettä toimituksessa. Puhelimen pitäisi tulla sinulle lähipäivien aikana.

  • November 3, 2011
ok, kiitos selvityksestä

  • Faxaaja
  • November 3, 2011
Moi,
Miten tuon minun toimituksen kanssa on, kohta on eka tilauksesta viikko ja lukee vieläkin et on käsittelyssä.

  • November 7, 2011
Hei mavexx: Erittäin suuren kysynnän vuoksi iPhone 4 S tilaukset on ruuhkauttaneet toimitukset. Katsoin liittymäsi tietoja ja löysin maininnan, että olisit perunut iPhone 4 S tilauksesi?

  • Faxaaja
  • November 7, 2011
Piritta kirjoitti:
Hei mavexx: Erittäin suuren kysynnän vuoksi iPhone 4 S tilaukset on ruuhkauttaneet toimitukset. Katsoin liittymäsi tietoja ja löysin maininnan, että olisit perunut iPhone 4 S tilauksesi?

Aivan oikein, peruin tilaukseni perjantaina, kun sain kyseisen puhelimen täältä paikan päältä. Kaikki on kunnossa.

  • November 7, 2011
Mikä tilanne on iPhone 4S yrityspakettitilausten kanssa?
Tein tilauksen 24.10. heti yrittäjien ennakkotilauksen auettua verkkokaupassa, ja tilausvahvistuksenkin sain 6min verkkokaupan aukeamisen jälkeen. En löydä tilausvahvistuksesta enkä omilta sivuilta mitään tietoa, mistä tilauksen tilannetta voisin seurata. Onko nämä yritysliittymät jotenkin eriarvoisessa asemassa, vai missä järjestyksessä puhelimia toimitetaan? Jos kerran normiverkkokaupasta ostaneet yksityisasiakkaat ovat jo puhelimia saaneet eikä ennakkotilannut yrittäjä ole saanut?
Kiitos vastauksesta!

  • November 7, 2011
Hei Kielonkukka: Yleistä tietoa yritysasiakkaiden iPhone 4 S –toimituksista löydät tästä. Yritysasiakkaan toimitusprosessi on hieman erilainen kuin yksitysasiakkaan, mutta toimitusajoissa ei ole suuria eroja. Koska olet tehnyt ennakkotilauksen, eikä puhelinta ole sinulle vielä tullut, suosittelen että olet yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe 8–16.30), niin voimme tarkistaa tilanteen.

  • November 7, 2011
Selvä, soitan huomenna sinne ja kysyn tilannetta. Kiitos vastauksesta!

  • November 23, 2011
Maija kirjoitti:
Hei Kielonkukka: Yleistä tietoa yritysasiakkaiden iPhone 4 S –toimituksista löydät tästä. Yritysasiakkaan toimitusprosessi on hieman erilainen kuin yksitysasiakkaan, mutta toimitusajoissa ei ole suuria eroja. Koska olet tehnyt ennakkotilauksen, eikä puhelinta ole sinulle vielä tullut, suosittelen että olet yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe 8–16.30), niin voimme tarkistaa tilanteen.


Hei!
Soitin tuolloin yritysasiakaspalveluun, sieltä ei osattu sanoa mitään toimitusajasta. En ole puhelinta vieläkään saanut, vaikka tilasin sen kuukausi sitten!!! Ymmärrän puhelimen suosion, ja ruuhkan, mutta tällä palstalla kuitenkin kommentoidaan monelle, että puhelin on jo toimitettu tai toimitetaan parin päivän sisällä, vaikka tilaukset on tehty marraskuun puolella! Miten on mahdollista, että tilaan puhelimen 24.10. 5 min ennakkoverkkokaupan avaamisen jälkeen, enkä ole puhelinta vieläkään saanut ja marraskuussa tilanneetkin ovat jo omansa saaneet??? Eihän ennakkotilauksella ole mitään merkitystä, jos normiverkkokaupan tilaajat menevät toimituksissa ennakkotilaajan ohi.

Nyt täytyy sanoa, että olen todella pettynyt, ja tässä pitää ihan vakavasti miettiä, haluanko jatkaa Soneran/TeleFinlandin asiakkaana. Ja tämä tarkoittaa sitä, että vaihdan kaikki perheeni 5 puhelinliittymää toiseen yritykseen.

  • November 23, 2011
Hei Kielonkukka!

Neuvoisin vielä ottamaan yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe 8–16.30)
Näin asianne selviää parhaiten.

  • November 23, 2011
Kiitos vastauksesta, nyt näyttää hyvälle!

  • November 23, 2011
Laitoin nyt tänne kysymykseni kun en viittinyt uutta keskustelua aloittaa. Eli tilasin 16.11.2011 klo 22:37 Samsung galaxy S2. Mitään tilausvahvistusta en ole asiaan liittyen saanut ja omilla sivuilla lukee sama tilaus on vastaanotettu vieläkin eikä se ole siitä mihinkään muuttunut.

Tilauksesta on tosiaan viikko nyt kulunut ja ihmettelin että onko luuria tulossa ollenkaan vai meneekö siinä vaan oma aikansa ennenkuin lähtee postiin?

Edellistä kytkypuhelinta oli 5kk jäljellä ja jäljellä oleva laite maksu näkyy kuitenkin jo saldolaskussa omilla sivuilla. Kovasti kaipailen jo uuttaa laitetta :)

  • November 23, 2011
Hei filska: Sinun tulisi olla yhteydessä Asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 asian selvittämiseksi. Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-20, la 9-1630. Tai voit vaihtoehtoisesti varata soittoajan, jolloin sinulle soitetaan. Ajanvarauksen löydät osoitteesta http://bit.ly/s1iRYM.