Ruuhkaa toimituksessa?
Tilasin iPhone 4S viime perjantaina, ja sen käsittelyssä on mennyt melkein viikko. Onko tämä normaalia, ettei tilaus ole edennyt yhtään, vaan Tilauksen seurannassa lukee vieläkin "Tilaus käsittelyssä"? Sivuilla lukee, että suurin osa puhelimista toimitettu, mutta mitään ei ole tapahtunut.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.