Moi,
On aika yleinen juttu että kun saadaan hyvää palvelua, siitä ei muisteta kertoa eteenpäin. Nyt tuli sen verran kovanluokan palvelua allekirjoittaneelle että tänne risujen sekaan pistetään välillä niitä ruusujakin.
Ilmoitin pari päivää sitten asiakaspalveluun että minut on lomautettu ja lomautuksen astuessa voimaan, minun on tiputettava kiinteiden maksujen hintaa... mutta haluaisin säilyttää kuitenkin Sonera yhteyden koska useita eri yhteyksiä testanneena, se toimii minulla parhaiten.
Asiaani käsitteli asiakaspalvelussa: Joonatan.
Joonatan kuunteli asiani rauhalliseen tyyliin, ilaisi halunsa auttaa ja kertoi asiallisesti mitä hän voisi tehdä (mm. nopeusluokan tiputtaminen ja maksun pienentyminen/kk, ilman nopeuden laskusta tulevaa lisäveloitusta).
Halusin kuitenkin säästää hieman enemmän jolloin hän esitti että voisi kysyä esimieheltään onko muita mahdollisuuksia kuin tämä malli ja sovittiinkin että hän soittaa takaisin 15 minuutin kuluessa.
Hän soittikin tämän ajan kuluessa ja esitti minulle ratkaisun johon oli pakko olla erittäin tyytyväinen. En pakettia tässä erikseen mainitse/ erittele, mutta asiakaspalvelun toiminta ja asiakaspalvelun esimiehen toiminta ansaitsee tässä tapauksessa ison kiitoksen.
Koin että tilanteeni ymmärrettiin, sain erinomaista asiakaspalvelua ja ennenkaikkea eteeni nähtiin vaivaa tämän vuoksi asiakkaananne tuli suorastaan erinomainen fiilis!.
Joten suurkiitokset Joonatanille ja nimettömäksi jääneelle esimiehelle!.
Erinomaista asennetta ja asiakaspalvelua!
T. Jukka
Sivu 1 / 1
Kiitämme positiivisesta palautteestasi, jonka olemme välittäneet myös Joonatanin esimiehelle. Foorumin säännöistä johtuen jouduin poistamaan sukunimen viestistä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.