Terve
7.7 piti netti olla kytkettynä. Omat sivut tunnarit ei toimi vieläkään.
14.7 saivat kytkettyä kun asiasta oltiin teille yhteydessä.
Puhelinpalvelu ja Soneran internet avustaja ovat ala-arvoista toimintaa.
Asiakasnumeroakaan ei ole antaa, kun ei ole laskuakaan näkynyt.
Laskutusosoitekkin laitettu ihan päin sanonko mitä.
Liittymänumero 333-XXXX
Terveisin Kari K
Sivu 1 / 1
Liittymäsi tilaus on järjestelmässämme edelleen kesken. Oletko saanut jo liittymän mukana tilatun ADSL-modeemin?
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.